Ferrari: blog

Szeretettel köszöntelek a Scuderia Ferrari közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Képek - 268 db
  • Videók - 6 db
  • Blogbejegyzések - 179 db
  • Fórumtémák - 5 db
  • Linkek - 7 db

Üdvözlettel,

Scuderia Ferrari vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Scuderia Ferrari közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Képek - 268 db
  • Videók - 6 db
  • Blogbejegyzések - 179 db
  • Fórumtémák - 5 db
  • Linkek - 7 db

Üdvözlettel,

Scuderia Ferrari vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Scuderia Ferrari közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Képek - 268 db
  • Videók - 6 db
  • Blogbejegyzések - 179 db
  • Fórumtémák - 5 db
  • Linkek - 7 db

Üdvözlettel,

Scuderia Ferrari vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Scuderia Ferrari közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Képek - 268 db
  • Videók - 6 db
  • Blogbejegyzések - 179 db
  • Fórumtémák - 5 db
  • Linkek - 7 db

Üdvözlettel,

Scuderia Ferrari vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Scuderia Ferrari hírei

Felipe Massa elmondása szerint már most remek a viszony közte és új csapattársa, Fernando Alonso közt. Az ötödik ferraris szezonjára készülő brazil tagadta azokat a híreket, miszerint feszültség lenne köztük amiatt, hogy melyikük a csapat elsőszámú pilótája. Massa biztos benne, hogy közösen sikerül versenyképes autót fejleszteni, ám a pályán szeretne Alonso előtt végezni.


"Rendkívül jól indultak a dolgok. Már nagyon sokat beszéltünk az autóról, és arról, mit kell tennünk, hogy versenyképes legyen.

Tovább 

Fernando Alonso még be sem mutatkozott a Ferrarinál, de elmondása szerint máris biztos benne, hogy az olaszoknál fogja befejezni Forma-1-es pályafutását. A kétszeres világbajnok spanyol hároméves szerződése idén lép életbe.


"Kapcsolatban vagyok a versenymérnökömmel és a csapat műszaki szakembereivel, e-maileket váltunk és telefonálunk egymásnak, így az új autó fejlesztéséről mindig naprakész információim vannak. A februári tesztre teljesen készen leszünk"- vázolta fel jelenlegi elfoglaltságát Fernando Alonso, aki részt vesz a Ferrari egész hetes médiaeseményén.

Tovább 

 

A Madonna di Campiglióban zajló ferraris médiahéten elhangzott egy sokakat érdeklő dátum: az olasz istálló január 28-án Maranellóban mutatja be 2010-es Forma-1-es versenyautóját.


A Ferrari idén spanyol főszponzorral és egy kétszeres világbajnok spanyol pilótával, Fernando Alonsóval áll rajthoz, így sokan arra számítottak, hogy az új autót Spanyolországban mutatják be.


A vörösök azonban hazai pályán, maranellói főhadiszállásukon leplezik le az új versenyautót.

Tovább 

A Ferrari szurkolóinak néhány hetet még várniuk kell arra, hogy láthassák azt a versenyautót, amivel Felipe Massa és Fernando Alonso 2010-ben a Forma-1-es világbajnoki címet veszi célba, de az istálló már néhány részletet kiszivárogtatott.


A Gazzetta dello Sport szakírója, Giorgio Piola szoros kapcsolatot ápol a Ferrarival, így amit ő ír a maranellói csapattal kapcsolatban, azt érdemes komolyan venni.


A 40 éves F1-es újságírói múlttal rendelkező Piola legutóbb hosszasan elemezte a Ferrari új versenyautóját - minden bizonnyal nem légből kapott információk alapján.

Tovább 

A 2009-es Forma-1-es idény első futamain az úgynevezett duplafedeles diffúzor központi téma volt, hiszen néhány csapat használta, a többség viszont nem. Akkor a Nemzetközi Automobil-szövetség jóváhagyta a hatékony aerodinamikai elem használatát, ám 2011-től tilos lesz.


A különleges padlólemez-végződés (diffúzor) a Brawn GP-nek váratlan győzelmeket hozott a szezon elején (rajtuk kívül a Toyota és a Williams használta), és a csapat az ekkor felhalmozott előnyével gazdálkodva mindkét bajnoki címet begyűjtötte tavaly.

Tovább 

A Ferrari alelnöke, Piero Ferrari szerint Michael Schumacher nem követett el árulást, amikor a Mercedes csapatához szerződött. Enzo Ferrari fia ugyan sajnálja, hogy a német pilóta a legnagyobb riválishoz igazolt, de nem hisz a nagy visszatérésekben, és még Schumacher kedvéért sem küldte volna el jelenlegi pilótapárosukat.


"Való igaz, kissé csalódottak voltunk, mert Michael a jelképünkké vált. Én nem használnám az áruló kifejezést, még akkor sem, ha nyilvánvalóan azt szerettem volna, ha velünk marad.

Tovább 

Luca di Montezemolo szerint sürgősen meg kell oldani a Forma-1 problémáit, ellenkező esetben a Ferrari komolyan fontolóra veszi, hogy 2012 után távozik a sorozatból. A maranellói gárda elnöke úgy véli, szükség van költségcsökkentő intézkedésekre, de ésszerű módon, a résztvevők érdekeit is szem előtt tartva.


"Azt szeretném, hogy a Forma-1 2012-ig, az új Concorde-egyezmény aláírásáig fejlődjön, ellenkező esetben máshol keresünk motivációt. Nem fogadhatjuk el azt az óriási távolságot, ami a pilóták, a sajtó és a nyilvánosság közt van.

Tovább 

Amikor Michael Schumacher 2006-ban úgy döntött, befejezi versenyzői pályafutását a Forma-1-ben, nem gondolt arra, hogy valaha visszatér még a sorozatba. Régi barátja és kollégája, Ross Brawn ajánlatára azonban nem tudott nemet mondani, még akkor sem, ha ez azzal járt, hogy el kellett köszönnie a Ferraritól, amelynél 14 évet töltött.


Schumacher számos rekordert tart a Forma-1-ben, és azok után, hogy a Ross Brawn vezette Mercedes GP-vel három évre szóló szerződést írt alá néhány nappal ezelőtt, minden esélye megvan arra, hogy további rekordokat állítson be a szériában.

Tovább 

Az elmúlt napok híreit figyelembe véve egyáltalán nem számít meglepetésnek az, hogy Michael Schumacher a Mercedes GP alkalmazásában 2010-ben visszatér a Forma-1-be. A felek szerdán hivatalosan is megerősítették az év talán legnagyobb szenzációjának számító átigazolást.


A szerződés részleteiről a Mercedes GP által kiadott sajtónyilatkozatban nem esik szó, de az Autosport arról ír, hogy Schumacher három évre írt alá az alakulathoz.


Michael Schumacher autóversenyzői pályafutása elején már szerepelt a Mercedesnél, most tehát lényegében visszatér a stuttgarti márkához.

Tovább 

Fernando Alonso úgy gondolja, F1-es karrierje legjobb szakaszában csatlakozik a Ferrarihoz, és azt várja, hogy a maranellói csapat pilótájaként további világbajnoki címeket szerez. A spanyol versenyző úgy érzi, kiváló formában van, és már alig várja a 2010-es szezon kezdetét.


"Valóban nagyon várom már a következő évet. A világ legjobb csapatához, a Ferrarihoz csatlakozom, méghozzá pályafutásom legjobb pillanatában. Úgy érzem magam, mint eddig még soha. Úgy gondolom, pilótaként és emberileg is most vagyok a legjobb formában.

Tovább 

 Frissebb bejegyzések

Régebbi bejegyzések 

Ez történt a közösségben:

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu