Szeretettel köszöntelek a Scuderia Ferrari közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Scuderia Ferrari vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Scuderia Ferrari közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Scuderia Ferrari vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Scuderia Ferrari közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Scuderia Ferrari vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Scuderia Ferrari közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Scuderia Ferrari vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Olasz sajtóértesülések szerint sikerrel abszolválta az első törésteszteket a Ferrari 2011-es Forma-1-es modellje. A nagy próbára professzionális körülmények között, a Nemzetközi Automobil-szövetség (FIA) szabványainak megfelelően, Milánótól nem messze került sor.
Az új modelleknél minden esetben kötelező a monocoque töréstesztje, a csapatok számára pedig a dinamikus fejlesztések miatt általában óriási megkönnyebbülést jelent, ha a végletekig kihegyezett technika állja a sarat.
A Nemzetközi Automobil-szövetség (FIA) Motorsport Világtanácsa (WMSC) pénteken Monacóban megtartotta utolsó 2010-es ülését, melyen a Forma-1 jövőjét is érintő ügyekben is döntést hoztak. A határozatok közül a legfontosabb a sorozat csapataira vonatkozó új motorszabály, ami 2013-ban lép életbe.
Ahogyan az már korábban kiszivárgott, a 2013-as szezontól kezdve új motorszabály lép életbe a Forma-1-ben. A jelenleg használatos 2,4 literes, nyolchengeres benzines motorokat 2013-tól 1,6 literes, négyhengeres, turbófeltöltős motorok váltják, melyek percenkénti maximális fordulatszáma 12 ezer lesz.
|
|
A Nemzetközi Automobil-szövetség (FIA) Motorsport Világtanácsának (WMSC) pénteki monacói ülésén a Forma-1 2011-es szezonját érintő döntések is születtek, eltörölték például a csapatutasítás tiltását, ám az istállók főnökei így sem utasítgathatják kedvükre versenyzőiket a futamok alatt.
Ez persze nem jelenti azt, hogy jövőre a csapatok nyíltan utasíthatják versenyzőiket az eredmény manipulálására, a szövetség a kiadott közleményben ugyanis felhívja a sorozat résztvevőinek figyelmét arra, hogy ha vétenek a nemzetközi sportkódex 151.c bekezdésében leírtak ellen, akkor számíthatnak a megfelelő büntetésekre.
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu