Szeretettel köszöntelek a Scuderia Ferrari közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Scuderia Ferrari vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Scuderia Ferrari közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Scuderia Ferrari vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Scuderia Ferrari közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Scuderia Ferrari vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Scuderia Ferrari közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Scuderia Ferrari vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Olasz sajtóértesülések szerint sikerrel abszolválta az első törésteszteket a Ferrari 2011-es Forma-1-es modellje. A nagy próbára professzionális körülmények között, a Nemzetközi Automobil-szövetség (FIA) szabványainak megfelelően, Milánótól nem messze került sor.
Az új modelleknél minden esetben kötelező a monocoque töréstesztje, a csapatok számára pedig a dinamikus fejlesztések miatt általában óriási megkönnyebbülést jelent, ha a végletekig kihegyezett technika állja a sarat.
A nyilvánosság elől egyelőre még eltitkolt kódjelű 2011-es Ferrari (várhatóan F11) töréstesztjét Bollatéban, a CSI technikai hitelesítő létesítményében végezték el, a procedúrát pedig a Nemzetközi Automobil-szövetség egyik képviselője is felügyelte.
Az olasz sajtó szerint a maranellóiak tervezői alakulata, élen Aldo Costával, nagy megkönnyebbüléssel konstatálta, hogy a 2010-estől alapjaiban (mind anyagösszetételében, mind felépítésében) eltérő új autó vázán nem kell módosítani. Bár azt is rebesgetik, hogy egy repedés keletkezett ugyan a monocoque felületén, de ez annyira jelentéktelen elváltozásnak minősült, hogy emiatt nem kellett újabb töréstesztet elrendelni.
Forrás: F1hirek.hu
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!