Szeretettel köszöntelek a Scuderia Ferrari közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Scuderia Ferrari vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Scuderia Ferrari közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Scuderia Ferrari vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Scuderia Ferrari közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Scuderia Ferrari vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Scuderia Ferrari közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Scuderia Ferrari vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Gumiabroncs vásárlás ingyenes szállítással: Olcsó gumik valamint alumínium felnik térítésmentes házhozszállítással itthon. Honlapunkon lévő váltóméret kalkulátor által könnyen ki tudja választani a kocsijához való nyári- vagy téli gumit. Sokszor kedveskedünk tesztekkel, beszámolókkal, hogy mindig friss információkkal kedveskedjünk az érdeklődőknek. Bőséges nyári- és téli gumi árukészletünkben gyakorlatilag valamennyi népszerű és mérsékelten ismert abroncs is megtalálható.
Miután a pályán kellett visszaelőznie Lewis Hamiltont, aztán jól taktikázott, Fernando Alonso kalandos körülmények között nyerte meg a Brit Nagydíjat. A Red Bull a hajrában "csapatérdekből" arra utasította Mark Webbert, hogy ne előzze meg a korábban KERS-problémával küzdő Sebastian Vettelt.
Azok után, hogy tavaly csak a döntőben vesztette el a világbajnoki címet, Fernando Alonso számára ínségesen kezdődött a 2011-es szezon, de tizenegy versenyen át tartó szünetet követően ismét szerzett egy győzelmi serleget, amikor a Red Bull szerelőinek bakiját kihasználva megnyerte a Brit Nagydíjat.
|
|
A Brit Nagydíj péntek délutáni szabadedzése a zuhogó eső miatt csak későn pörgött fel, de az utolsó percekben Felipe Massa bizonyult a leggyorsabbnak, 8 tizedet verve még a 2. helyezett Nico Rosbergre is. A Red Bull nem nagyon strapálta magát.
Péntek délután annyira zuhogott az eső Silverstone-ban, hogy a csapatok a lelátókon bőrig ázó nézők bánatára a garázsban pihenve töltötték a szabadedzés nagy részét, de amikor az utolsó percekben végre felpörögtek az események, Felipe Massa volt a leggyorsabb a vizes pályán.
A silverstone-i szeszélyes időjárás alaposan megnehezítette az új elemeket tesztelő ferrarisok dolgát, akik további esőre számítva egész nap spóroltak az abroncsokkal.
A Ferrari - amely 60 éve éppen Silverstone-ban nyerte meg első világbajnoki futamát - számos újítással érkezett a "vízválasztónak" nevezett Brit Nagydíjra, azonban a szeszélyes időjárás miatt ezek értékelésével nem jutott messzire.
"Az eső nem jött jól egy olyan napon, amikor főleg az ide hozott új aerodinamikai elemeket teszteltük volna" - magyarázta Fernando Alonso, aki délelőtt 7., délután pedig a 15.
A dohányzásellenes lobbi kellően nagy nyomást fejtett ki a csapatra ahhoz, hogy kigyomlálják a nevükből az ismert cigarettamárkát.
Miután a múlt héten újabb támadás érte a Ferrarit, amiért a dohányreklám-tilalom ellenére is 2015-ig meghosszabbította inkább partneri, semmint szponzori megállapodását a Philip Morrisszal, a csapat engedett a nyomásnak, és "Scuderia Ferrari Marlboro"-ról egyszerűen "Scuderia Ferrari"-ra változtatta a hivatalos nevét. Ez azt jelenti, hogy a Brit Nagydíjtól kezdve így szerepel a nevezési listán is, valamint az olyan felületeken, mint például a garázs ajtaja fölött rögzített névtábla.
A Red Bull a technikai munkacsoport e heti ülésén fogja firtatni, hogy milyen alapon tiltják be két verseny múlva a diffúzorba vezetett kipufogókat. A Ferrari szerint "második világbajnokság" kezdődik.
Noha a montreali paddockban elterjedt hírek szerint a McLaren elégedett, hogy a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) a Brit Nagydíjtól kezdve betiltja a hideg és forró befújásos diffúzorokat is, a Red Bull pedig bosszús emiatt, a világbajnoki pontversenyt vezető istálló főnöke úgy véli, ez őket sem érinti hátrányosabban a többieknél.
A spanyol ferraris a két Mercedest előzte meg a Török Nagydíj első, esős szabadedzésén.
Az isztambuli pályán a kétszeres világbajnok versenyző nagy fölénnyel, közel másfél másodperccel előzte meg a második Nico Rosberget (Mercedes) az esős tréningen. Alonso legjobb idejét intermediate gumikkal futotta. A harmadik időt Rosberg csapattársa, a hétszeres vb-győztes Michael Schumacher érte el.
Az első szabadedzés jó lehetőség volt a csapatoknak a vizes Pirelli gumik tesztelésére, eddig erre csak egyszer nyílt mód, a szezon előtt Barcelonában.
Fernando Alonso szerint a Ferrarinak minden oka megvan az elégedettségre a múlt heti Maláj Nagydíjon elért eredmény alapján.
Fernando Alonso könnyedén dobogós lehetett volna a múlt heti Maláj Nagydíjon, de a ferraris egy elkerülhető ütközés miatt elvesztette a lehetőséget. A maranellóiak versenytempója azonban messze nem volt olyan rossz, mint amit az időmérő sejtetni engedett, Sebastian Vetteltől eltekintve mindenki közel azonos időket autózott a futamon.
Stefano Domenicali csapatfőnök szerint nem kétséges, hogy egykörös tempóján sokat kell dolgoznia a Ferrarinak, Alonsót azonban így is feltüzelte a verseny.
Nem sikerült a várakozásoknak megfelelően a hétvégi melbourne-i futam a Ferrari számára: Fernando Alonso negyedik, míg csapattársa, Felipe Massa - a két Sauber utólagos kizárásának köszönhetően - csak a hetedik lett.
A futam után Massa elismerte, nem vált be a taktikájuk, és ezért végzett a középmezőnyben: "Sikerült jól elkapnom a rajtot, és sokáig vissza tudtam verni Button támadásait. Ezután viszont kemény keverékű gumira váltottunk, de ez később megbosszulta magát.
Fernando Alonso nem volt túlságosan elégedett az Ausztrál Nagydíjon szerzett negyedik helyével. A spanyol szerint javulnia kell a Ferrarinak.
Fernando Alonso negyedik helyen zárt a szezonnyitó Ausztrál Nagydíjon, ám a spanyol szerint a vb-cím megszerzése szempontjából kevés, ha a Ferrari csupán a harmadik-negyedik helyért tud küzdeni. "Ha csak a végeredményt nézzük, nem is olyan rossz a helyzet" - kezdte Alonso.
"Igen, teret veszítettünk Vettellel és Hamiltonnal szemben, de jobbak voltunk, mint Button és Webber.
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu