Ferrari Blog: 2010. május

Szeretettel köszöntelek a Scuderia Ferrari közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Képek - 268 db
  • Videók - 6 db
  • Blogbejegyzések - 179 db
  • Fórumtémák - 5 db
  • Linkek - 7 db

Üdvözlettel,

Scuderia Ferrari vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Scuderia Ferrari közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Képek - 268 db
  • Videók - 6 db
  • Blogbejegyzések - 179 db
  • Fórumtémák - 5 db
  • Linkek - 7 db

Üdvözlettel,

Scuderia Ferrari vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Scuderia Ferrari közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Képek - 268 db
  • Videók - 6 db
  • Blogbejegyzések - 179 db
  • Fórumtémák - 5 db
  • Linkek - 7 db

Üdvözlettel,

Scuderia Ferrari vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Scuderia Ferrari közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Képek - 268 db
  • Videók - 6 db
  • Blogbejegyzések - 179 db
  • Fórumtémák - 5 db
  • Linkek - 7 db

Üdvözlettel,

Scuderia Ferrari vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Scuderia Ferrari hírei - 2010. május

A Ferrari elnöke, Luca di Montezemolo különleges élménnyel gazdagodott kedden, ugyanis kipróbálta a márka Forma-1-es istállójának versenyszimulátorát Maranellóban.

 

Konszern első emberének a Forma-1-es csapat tesztpilótája, Marc Gené adott hasznos tippeket, melyek segítségével Di Montezemolo megtehetett néhány gyorskört a barcelonai pályán.

 

A múlt hétvégi Monacói Nagydíj eseményeinek hatására a Ferrari Forma-1-es istállója szerint érdemes lenne fontolóra venni a tartalékautók újbóli bevezetését a sorozatban. Mint ismert, Fernando Alonso korábbi balesete során totálkárosra törő autójával nem tudott részt venni az időmérőn a hercegségben.

 

Fernando Alonso kénytelen volt kihagyni az időmérőt, mivel versenyautója annyira megsérült a szombat délelőtti szabadedzésen, hogy azt szerelői már nem tudták helyrehozni a kvalifikációig, emiatt a spanyol pilóta vasárnap csak a bokszutcából rajtolhatott.

Tovább 

 


1.
Mark Webber
Red Bull Racing
1ó50:13.355


2.
Sebastian Vettel
Red Bull Racing
+ 0.448

3.
Robert Kubica
Renault
+ 1.675

4.
Felipe Massa
Ferrari
+ 2.666

5.
Lewis Hamilton
McLaren-Mercedes
+ 4.363

6.
Michael Schumacher
Mercedes GP Petronas
+ 5.712

7.
Fernando Alonso
Ferrari
+ 6.341

8.
Nico Rosberg
Mercedes GP Petronas
+ 6.651

9.
Adrian Sutil
Force India
+ 6.970

10.
Vitantonio Liuzzi
Force India
+ 7.305

11.
Sebastien Buemi
Scuderia Toro Rosso
+ 8.199

12.
Jaime Alguersuari
Scuderia Toro Rosso
+ 9.135

13.
Vitalij Petrov
Renault
+ 5 kör

14.
Karun Chandhok
Hispania Racing
kiesett

15.

Tovább 

Stefano Domenicali szerint a Ferrari abban az esetben veheti fel eséllyel a harcot a Red Bull alakulatával, ha a lehető legrövidebb időn belül növelni tudják az F10-es autó leszorítóerejét. A maranellói istálló főnöke úgy véli, Barcelonában egyértelműen bebizonyosodott, hogy a jelenleginél is gyorsabb ütemben, és főleg hatékonyabban kell dolgozniuk az autó fejlesztésén.

 

Domenicali különösen a Red Bull Racing versenytempóját találta ijesztően gyorsnak a Ferrariéhoz képest, ezért azt szeretné, ha a Fernando Alonso és Felipe Massa által irányított autók is hasonlóra lennének képesek.

Tovább 

A tavalyi Magyar Nagydíjon súlyos balesetet szenvedő, majd 2010 elején visszatérő brazil nem érti, miért nem működnek megfelelően autóján a Bridgestone abroncsok, miután a téli tesztek és a szezon első versenyei alapján egészen más eredményekre számított.

 

Felipe Massa a 2010-es szezonra való felkészülés során folyamatosan tudta tartani Fernando Alonso sebességét, az elmúlt néhány versenyen azonban a brazil jelentősen lemarad csapattársa mögött. Massa szerint lassúságának okát a Bridgestone kemény keverékű abroncsaiban kell keresni.

Tovább 

A Ferrari kétszeres világbajnoka, Fernando Alonso boldoggá tette a spanyol szurkolókat, ugyanis a szenzációs és számára is váratlanul kedvező második helyen végzett hazai futamán, a Spanyol Nagydíjon. Természetesen magát a pilótát is jóleső érzéssel töltötte el a siker, de az ő öröme akkor lett volna teljes, ha saját erejükből is a mezőny legelején harcolhattak volna.

 

"Most hihetetlenül elégedett vagyok a mai eredményemmel"- kezdte a sajtószobában a hazai futamán második helyen végző kétszeres világbajnok.

Tovább 

A Ferrari a korábbi dacos felháborodása ellenére a Spanyol Nagydíj hétvégéjére megvált az egyes szakértők által bújtatott dohányreklámnak minősített vonalkód mintától.

 

A múlt héten jelent meg a brit Timesban egy cikk, amely szerint a Ferrari a dohányreklámozási tilalmakat kijátszva a szponzora, a Philip Morris termékét, a Marlborót hirdeti az autón és a csapat logójában is elhelyezett vonalkód mintával.

 

A maranellói csapat azonnal reagált, visszautasította a vádakat, majd a hét elején maga az elnök, Luca di Montezemolo is megnyilatkozott a kérdésben, szintén nonszensznek titulálva a bújtatott reklám felvetését.

Tovább 

Fernando Alonso, pontosabban szurkolói kedvéért a Ferrari a vörös színt kékre cserélte új pólóján - a barcelonai lelátók most is Asztúria színeiben ragyoghatnak majd.

 

Fernando Alonso első renault-s korszakában világoskék-sárga autót vezetett, amelynek színei egybeestek a spanyol szűkebb pátriája, Asztúria színeivel, így a szurkolók tökéletes helyzetben voltak, ha a ruházatukkal is jelezni akarták, kiért is szorítanak. A kétszeres világbajnok idén már a Ferrari vörös autójában, vörös overallt viselve versenyez, de könnyen lehet, hogy a barcelonai lelátókon továbbra is a kék dominál majd.

Tovább 

Felipe Massa bízik benne, hogy a Ferrari az új fejlesztéseknek köszönhetően jelentős javulást tud produkálni a Spanyol Nagydíjon. Az egyéni bajnokság hatodik helyén álló brazil versenyző fontosnak tartja, hogy az FIA engedélyezte, hogy a csapat változtasson a motoron, ez azonban kizárólag a megbízhatóságot növeli, a teljesítményt nem.

 

"Van néhány módosítás az autón, néhány aerodinamikai részlet, valamint az elhíresült hátsó szárny, amitől remélhetőleg javulni fog a teljesítményünk.

Tovább 

A 2010-es Forma-1-es szezon első négy versenyén a Ferrari motorjai több alkalommal is megadták magukat a Ferrari gyári csapatának, valamint az egyik partner, a BMW Sauber autóiban is. Az olaszok a Nemzetközi Automobil-szövetség (FIA) engedélyével javíthattak motorjaik megbízhatóságán.

 

A Ferrari a szezonnyitó Ausztrál Nagydíj rajtja előtt elővigyázatosságból mindkét pilótájánál motort cserélt, de a folytatásban Fernando Alonso mögött kétszer is elfüstöltek a V8-asok.

Tovább 

Ez történt a közösségben:

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu