Szeretettel köszöntelek a Scuderia Ferrari közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Scuderia Ferrari vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Scuderia Ferrari közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Scuderia Ferrari vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Scuderia Ferrari közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Scuderia Ferrari vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Scuderia Ferrari közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Scuderia Ferrari vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
A Ferrari elnöke, Luca di Montezemolo különleges élménnyel gazdagodott kedden, ugyanis kipróbálta a márka Forma-1-es istállójának versenyszimulátorát Maranellóban.
Konszern első emberének a Forma-1-es csapat tesztpilótája, Marc Gené adott hasznos tippeket, melyek segítségével Di Montezemolo megtehetett néhány gyorskört a barcelonai pályán.
A múlt hétvégi Monacói Nagydíj eseményeinek hatására a Ferrari Forma-1-es istállója szerint érdemes lenne fontolóra venni a tartalékautók újbóli bevezetését a sorozatban. Mint ismert, Fernando Alonso korábbi balesete során totálkárosra törő autójával nem tudott részt venni az időmérőn a hercegségben.
Fernando Alonso kénytelen volt kihagyni az időmérőt, mivel versenyautója annyira megsérült a szombat délelőtti szabadedzésen, hogy azt szerelői már nem tudták helyrehozni a kvalifikációig, emiatt a spanyol pilóta vasárnap csak a bokszutcából rajtolhatott.
|
|
1.
Mark Webber
Red Bull Racing
1ó50:13.355
2.
Sebastian Vettel
Red Bull Racing
+ 0.448
3.
Robert Kubica
Renault
+ 1.675
4.
Felipe Massa
Ferrari
+ 2.666
5.
Lewis Hamilton
McLaren-Mercedes
+ 4.363
6.
Michael Schumacher
Mercedes GP Petronas
+ 5.712
7.
Fernando Alonso
Ferrari
+ 6.341
8.
Nico Rosberg
Mercedes GP Petronas
+ 6.651
9.
Adrian Sutil
Force India
+ 6.970
10.
Vitantonio Liuzzi
Force India
+ 7.305
11.
Sebastien Buemi
Scuderia Toro Rosso
+ 8.199
12.
Jaime Alguersuari
Scuderia Toro Rosso
+ 9.135
13.
Vitalij Petrov
Renault
+ 5 kör
14.
Karun Chandhok
Hispania Racing
kiesett
15.
Stefano Domenicali szerint a Ferrari abban az esetben veheti fel eséllyel a harcot a Red Bull alakulatával, ha a lehető legrövidebb időn belül növelni tudják az F10-es autó leszorítóerejét. A maranellói istálló főnöke úgy véli, Barcelonában egyértelműen bebizonyosodott, hogy a jelenleginél is gyorsabb ütemben, és főleg hatékonyabban kell dolgozniuk az autó fejlesztésén.
Domenicali különösen a Red Bull Racing versenytempóját találta ijesztően gyorsnak a Ferrariéhoz képest, ezért azt szeretné, ha a Fernando Alonso és Felipe Massa által irányított autók is hasonlóra lennének képesek.
A tavalyi Magyar Nagydíjon súlyos balesetet szenvedő, majd 2010 elején visszatérő brazil nem érti, miért nem működnek megfelelően autóján a Bridgestone abroncsok, miután a téli tesztek és a szezon első versenyei alapján egészen más eredményekre számított.
Felipe Massa a 2010-es szezonra való felkészülés során folyamatosan tudta tartani Fernando Alonso sebességét, az elmúlt néhány versenyen azonban a brazil jelentősen lemarad csapattársa mögött. Massa szerint lassúságának okát a Bridgestone kemény keverékű abroncsaiban kell keresni.
A Ferrari kétszeres világbajnoka, Fernando Alonso boldoggá tette a spanyol szurkolókat, ugyanis a szenzációs és számára is váratlanul kedvező második helyen végzett hazai futamán, a Spanyol Nagydíjon. Természetesen magát a pilótát is jóleső érzéssel töltötte el a siker, de az ő öröme akkor lett volna teljes, ha saját erejükből is a mezőny legelején harcolhattak volna.
"Most hihetetlenül elégedett vagyok a mai eredményemmel"- kezdte a sajtószobában a hazai futamán második helyen végző kétszeres világbajnok.
A Ferrari a korábbi dacos felháborodása ellenére a Spanyol Nagydíj hétvégéjére megvált az egyes szakértők által bújtatott dohányreklámnak minősített vonalkód mintától.
A múlt héten jelent meg a brit Timesban egy cikk, amely szerint a Ferrari a dohányreklámozási tilalmakat kijátszva a szponzora, a Philip Morris termékét, a Marlborót hirdeti az autón és a csapat logójában is elhelyezett vonalkód mintával.
A maranellói csapat azonnal reagált, visszautasította a vádakat, majd a hét elején maga az elnök, Luca di Montezemolo is megnyilatkozott a kérdésben, szintén nonszensznek titulálva a bújtatott reklám felvetését.
14 éve | Molnár János | 0 hozzászólás
Fernando Alonso, pontosabban szurkolói kedvéért a Ferrari a vörös színt kékre cserélte új pólóján - a barcelonai lelátók most is Asztúria színeiben ragyoghatnak majd.
Fernando Alonso első renault-s korszakában világoskék-sárga autót vezetett, amelynek színei egybeestek a spanyol szűkebb pátriája, Asztúria színeivel, így a szurkolók tökéletes helyzetben voltak, ha a ruházatukkal is jelezni akarták, kiért is szorítanak. A kétszeres világbajnok idén már a Ferrari vörös autójában, vörös overallt viselve versenyez, de könnyen lehet, hogy a barcelonai lelátókon továbbra is a kék dominál majd.
Felipe Massa bízik benne, hogy a Ferrari az új fejlesztéseknek köszönhetően jelentős javulást tud produkálni a Spanyol Nagydíjon. Az egyéni bajnokság hatodik helyén álló brazil versenyző fontosnak tartja, hogy az FIA engedélyezte, hogy a csapat változtasson a motoron, ez azonban kizárólag a megbízhatóságot növeli, a teljesítményt nem.
"Van néhány módosítás az autón, néhány aerodinamikai részlet, valamint az elhíresült hátsó szárny, amitől remélhetőleg javulni fog a teljesítményünk.
A 2010-es Forma-1-es szezon első négy versenyén a Ferrari motorjai több alkalommal is megadták magukat a Ferrari gyári csapatának, valamint az egyik partner, a BMW Sauber autóiban is. Az olaszok a Nemzetközi Automobil-szövetség (FIA) engedélyével javíthattak motorjaik megbízhatóságán.
A Ferrari a szezonnyitó Ausztrál Nagydíj rajtja előtt elővigyázatosságból mindkét pilótájánál motort cserélt, de a folytatásban Fernando Alonso mögött kétszer is elfüstöltek a V8-asok.
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu