Ferrari Blog: 2009. december

Szeretettel köszöntelek a Scuderia Ferrari közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Képek - 268 db
  • Videók - 6 db
  • Blogbejegyzések - 179 db
  • Fórumtémák - 5 db
  • Linkek - 7 db

Üdvözlettel,

Scuderia Ferrari vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Scuderia Ferrari közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Képek - 268 db
  • Videók - 6 db
  • Blogbejegyzések - 179 db
  • Fórumtémák - 5 db
  • Linkek - 7 db

Üdvözlettel,

Scuderia Ferrari vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Scuderia Ferrari közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Képek - 268 db
  • Videók - 6 db
  • Blogbejegyzések - 179 db
  • Fórumtémák - 5 db
  • Linkek - 7 db

Üdvözlettel,

Scuderia Ferrari vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Scuderia Ferrari közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Képek - 268 db
  • Videók - 6 db
  • Blogbejegyzések - 179 db
  • Fórumtémák - 5 db
  • Linkek - 7 db

Üdvözlettel,

Scuderia Ferrari vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Scuderia Ferrari hírei - 2009. december

A Ferrari alelnöke, Piero Ferrari szerint Michael Schumacher nem követett el árulást, amikor a Mercedes csapatához szerződött. Enzo Ferrari fia ugyan sajnálja, hogy a német pilóta a legnagyobb riválishoz igazolt, de nem hisz a nagy visszatérésekben, és még Schumacher kedvéért sem küldte volna el jelenlegi pilótapárosukat.


"Való igaz, kissé csalódottak voltunk, mert Michael a jelképünkké vált. Én nem használnám az áruló kifejezést, még akkor sem, ha nyilvánvalóan azt szerettem volna, ha velünk marad.

Tovább 

Luca di Montezemolo szerint sürgősen meg kell oldani a Forma-1 problémáit, ellenkező esetben a Ferrari komolyan fontolóra veszi, hogy 2012 után távozik a sorozatból. A maranellói gárda elnöke úgy véli, szükség van költségcsökkentő intézkedésekre, de ésszerű módon, a résztvevők érdekeit is szem előtt tartva.


"Azt szeretném, hogy a Forma-1 2012-ig, az új Concorde-egyezmény aláírásáig fejlődjön, ellenkező esetben máshol keresünk motivációt. Nem fogadhatjuk el azt az óriási távolságot, ami a pilóták, a sajtó és a nyilvánosság közt van.

Tovább 

 

Amikor Michael Schumacher 2006-ban úgy döntött, befejezi versenyzői pályafutását a Forma-1-ben, nem gondolt arra, hogy valaha visszatér még a sorozatba. Régi barátja és kollégája, Ross Brawn ajánlatára azonban nem tudott nemet mondani, még akkor sem, ha ez azzal járt, hogy el kellett köszönnie a Ferraritól, amelynél 14 évet töltött.


Schumacher számos rekordert tart a Forma-1-ben, és azok után, hogy a Ross Brawn vezette Mercedes GP-vel három évre szóló szerződést írt alá néhány nappal ezelőtt, minden esélye megvan arra, hogy további rekordokat állítson be a szériában.

Tovább 

Az elmúlt napok híreit figyelembe véve egyáltalán nem számít meglepetésnek az, hogy Michael Schumacher a Mercedes GP alkalmazásában 2010-ben visszatér a Forma-1-be. A felek szerdán hivatalosan is megerősítették az év talán legnagyobb szenzációjának számító átigazolást.


A szerződés részleteiről a Mercedes GP által kiadott sajtónyilatkozatban nem esik szó, de az Autosport arról ír, hogy Schumacher három évre írt alá az alakulathoz.


Michael Schumacher autóversenyzői pályafutása elején már szerepelt a Mercedesnél, most tehát lényegében visszatér a stuttgarti márkához.

Tovább 

Fernando Alonso úgy gondolja, F1-es karrierje legjobb szakaszában csatlakozik a Ferrarihoz, és azt várja, hogy a maranellói csapat pilótájaként további világbajnoki címeket szerez. A spanyol versenyző úgy érzi, kiváló formában van, és már alig várja a 2010-es szezon kezdetét.


"Valóban nagyon várom már a következő évet. A világ legjobb csapatához, a Ferrarihoz csatlakozom, méghozzá pályafutásom legjobb pillanatában. Úgy érzem magam, mint eddig még soha. Úgy gondolom, pilótaként és emberileg is most vagyok a legjobb formában.

Tovább 

Nigel Mansell szerint visszatérése esetén Michael Schumacher annak ellenére képes lehet harcba szállni a nyolcadik világbajnoki címéért, hogy január elején betölti 41. életévét. A Forma-1 jelképes trónját 1992-ben 39 évesen elfoglaló brit úgy gondolja, az sem lenne tragédia, ha a Schumacher kikapna fiatalabb vetélytársaitól, hiszen eddigi eredményeivel bizonyította képességeit.


"Nem lennék meglepődve, ha Michael harcban lenne a világbajnoki címért. Nem számít mennyi idős vagy, amíg profin állsz hozzá, elszánt és koncentrált vagy.

Tovább 

A Ferrari elnöke, Luca di Montezemolo állítása szerint Fernando Alonso azért érkezett a tervezettnél egy évvel korábban a csapathoz, hogy meggyorsítsa az alakulat visszatérését az élmezőnybe. A presidente úgy ítélte meg, Massa bizonytalan felépülése miatt a spanyol világbajnok alkalmasabb az autó fejlesztésére, mint Kimi Räikkönen.


"A nem egyértelmű szabályok miatt az autónk 2009-ben nem volt azon a szinten, amire szükségünk lett volna. Attól tartottam, hogy Massa nem épül fel, így a balesete után a 2010-es autóra koncentráltunk.

Tovább 

Folyamatosak a találgatások Michael Schumacher mercedeses szerepvállalásáról, amit a hivatalos bejelentés hiánya ellenére a Forma-1 szinte valamennyi szereplője, köztük Bernie Ecclestone is biztosra vesz. A száguldó cirkusz vezetője csodálkozna, ha a hétszeres világbajnok mégsem állna rajthoz 2010-ben.


Ecclestone a The Times című lapban kizártnak nevezte, hogy Robert Kubica a Mercedeshez szerződik, amennyiben az új befektető miatt idő előtt elhagyja a Renault csapatot, mivel véleménye szerint már megvan Rosberg csapattársa.

Tovább 

Michael Schumacher telefonon mondta el a Ferrari elnökének, Luca di Montezemolónak, hogy nagyon nagy az esélye a visszatérésre. Szerdai beszélgetésükig ugyan még maga az elnök sem így tudta, a helyzet azonban a személyesen közölt információval egyre biztosabbnak tűnik.


A hétszeres világbajnok és a Mercedes csapat állítólag már csak a - 41. születésnapját hamarosan betöltő - német mindent eldöntő orvosi vizsgálatainak eredményeire várnak, mielőtt aláírják a szerződést a 2010-es szezonra.

Tovább 

A Forma-1-ből a raliba átigazoló Kimi Räikkönen a mai napig nem igazán érti, hogy miért is kellett távozni a Ferraritól, de már nem foglalkozik ezzel, és csak az új kihívásokra koncentrál. Azt azonban még ő maga sem tudja, hogy valaha visszatér-e az F1-be.


"Mindkét lehetőség adott számomra, tehát maradhatok a raliban, de vissza is térhetek a Forma-1-be. Meg akarom várni, hogy miként alakulnak a dolgaim, és majd utána döntök. Nem kell sietnem a döntéssel"- nyilatkozta az Autosport magazinnak Kimi Räikkönen, aki elismerte, hogy ha jól alakulnak a dolgai a raliban, akkor szívesen maradna.

Tovább 

A jelek szerint Michael Schumacher komolyan gondolja a Forma-1-es visszatérést: egyes hírek szerint a Mercedes GP-vel összeboronált hétszeres világbajnok hamarosan GP2-es autóval tesztel majd Abu-Dzabiban, hogy felmérje, milyen állapotban is van.


A fizikális felkészülés és az alapos orvosi vizsgálatoknál sokkal többet érne néhány Forma-1-es autóban eltöltött óra, Michael Schumacher úgy tudná a legkönnyebben felmérni, közel a 41. születésnapjához mire is lenne képes az autósportok csúcskategóriájában.

Tovább 

Felipe Massa szerdán folytatta tesztjét a Ferrari 2007-es versenyautójával, és ezúttal az időjárással is több szerencséje volt, mint kedden, amikor esett az eső. Második és egyben utolsó napján 60 körig jutott, ám a nap végén némi nyakfájdalomra panaszkodott.


"Azzal együtt is, hogy teljesen más autót vezethettem, mint amivel 2010-ben versenyezni fogunk, tökéletes érzéseim voltak, így bizakodva várom az előttünk álló szezont"- összegzett a kétnapos mugellói gyakorlás után a brazil.

Tovább 

Ahogyan arról már korábban beszámoltunk, a Ferrari amolyan karácsonyi ajándék gyanánt tesztlehetőséget ajánlott fel Felipe Massa számára. A brazil pilóta kedden válthatta be ajándékutalványát, de a tervek szerint szerdán is volán mögé ül.


A júliusi koponyasérülését már teljesen maga mögött hagyó Massa a héten Maranellóba utazott, ahol részt vett a Ferrari szokásos karácsonyi rendezvényén, és ezt a látogatást mindenképpen szerette volna összekötni egy F1-es tesztlehetőséggel is, csapata pedig megteremtette ennek feltételeit.

Tovább 

Luca di Montezemolo megköszönte az idei szezonban nyújtott hősies teljesítményt mind a négy pilótának, akik megpróbálták a lehető legjobb eredményt elérni a versenyképtelen F60-as kódjelű modellel. A Ferrari elnöke méltatta a csapattól távozó Kimi Räikkönent, kiemelve, hogy ő szerezte az istálló egyetlen idei győzelmét. Az elöljáró azonban már a következő szezonra koncentrál, és ismét dicsérete az Alonso, Massa párost.


A 2007-es világbajnok, Kimi Räikkönen ugyan távozni kényszerült a Ferraritól, de a csapatnál nem feledkeztek meg a finn versenyző érdemeiről.

Tovább 

A Ferrari miatt egészen biztosan nem fog meghiúsulni Michael Schumacher Forma-1-be való visszatérése. Mint ismert, a hétszeres világbajnok állítólag a Mercedes GP színeiben térne vissza a sorozatba, és ennek jelenlegi munkaadója, a Ferrari szerint sincs akadálya.


"Az teljesen logikus, hogy ha Michael úgy dönt, más irányba megy, akkor a mi megállapodásunk nem érvényes többé. Az ember nem versenyezhet azzal egy időben, hogy nekünk dolgozik"- nyilatkozta a Reuters-nek Luca di Montezemolo, a Ferrari elnöke.

Tovább 

Az idei szezont értékelte Luca di Montezemolo a Ferrari szokásos, karácsony előtti rendezvényén. Az elnök az idei évi Forma-1-es szereplést méltatlannak nevezte a csapat eddigi eredményeihez és múltjához, de hisz benne, hogy 2010-ben képesek lesznek visszavágni és a győzelemért harcolni.


"Az idei év rendkívül rossz volt, méltatlan a Ferrari hagyományaihoz. Ennek számos oka volt, de nem szokásunk kifogásokat keresni. Egyikünk sem boldog amiatt, ahogy a dolgok idén alakultak.

Tovább 

A Ferrari brazil pilótája emlékezetes évet tudhat maga mögött: július végi súlyos koponyasérüléséből tökéletesen felgyógyult, november legvégén pedig megszületett első kisfia. Karácsony közeledtével a Ferrari egy tesztlehetőséggel kedveskedik Felipe Massának.


A valamikor a következő napokban esedékes teszt célja természetesen az, hogy a hosszú időt kihagyó Massa minél hamarabb felvegye a Forma-1 ritmusát, és ne kelljen még néhány hetet várnia arra, hogy a Ferrari 2010-es autójával pályára hajthasson.

Tovább 

A legfőbb érintettek ugyan nem nyilatkoznak az ügyben, ám a német sajtóban már kész tényként kezelik, hogy Michael Schumacher a Mercedes GP színeiben 2010-ben visszatér a Forma-1-be. A hétszeres világbajnok esetleges visszatérése vegyes reakciókat váltott ki.


A Focus nyíltan ugyan nem mondja ki, hogy az év szenzációjának számító igazolás megköttetett volna, de szerintük minden jel erre utal. A lap munkatársai azt is tudni vélik, hogy Schumacher éves fizetése valahol 3,5 és 7 millió között lesz majd.

Tovább 

A Forma-1-ben jövőre debütáló Lotus istálló már az elmúlt hetekben is többször azt hangoztatta, hogy megnevezi pilótáit, ám ez eddig mindig elmaradt. Tony Fernandes csapatfőnök most a hétfőt jelölte meg, mint a hivatalos bejelentés napját.


A maláj csapatfőnök saját blogoldalán hintette el ezt az információt, ugyanis bevallása szerint a szerződéseket véglegesítették, így pedig már valóban nincs miért titkolózni.


Nem lenne meglepő, ha hétfőn Jarno Trulli és Heikki Kovalainen szerződtetését jelentené be az újonc istálló.

Tovább 

Az Autosport magazin értesülései szerint a megoldás kulcsa főleg az előzések területén keresendő, mivel általános vélemény szerint az élcsapatoknak sikerült visszanyerniük a 2009-es szabálymódosítások következtében elvesztett leszorítóerő nagy részét, a következő évad közepére pedig ismét elérhetik a 2008-as szezon végi szintet. Azt már az idei évad során többen elismerték, hogy a radikális aerodinamikai változtatások nem igazán váltották be a hozzájuk fűzött reményeket, és nem növelték az előzések számát, így a futamok sem lettek látványosabbak.

Tovább 

A Nemzetközi Automobil-szövetség (FIA) Motorsport Világtanácsa monacói ülésén módosította a Forma-1-es versenybírókra vonatkozó szabályokat. A döntés értelmében a következő szezontól egykori pilóták fogják segíteni a versenybírók munkáját.


A határozat szerint a 2010-es világbajnokságtól kezdődően minden futamon egy négyfős csoport kíséri figyelemmel az eseményeket. Az FIA felügyelőihez csatlakozik egy korábbi Forma-1-es pilóta, valamint az adott versenyt rendező ország által delegált versenybíró.

Tovább 

A Motorsport Világtanács (WMSC) pénteken a 2010-es Forma-1-es versenynaptárt is véglegesítette, így immáron hivatalos, hogy jövőre 19 futamos lesz a bajnokság.


Az elmúlt hónapokban többször is változott a jövő évi tervezett versenynaptár, és a legfrissebb verziókban is számtalan kérdőjel volt. A szervezők ide-oda tologatták a dátumokat, és több futam jövője is sokáig kérdéses volt.


Az elmúlt hetekben azonban a Kanadai és a Brit Nagydíj jövője is rendeződött, így mindkét helyszín ott van a listán.

Tovább 

A Nemzetközi Automobil-szövetség (FIA) Motorsport Világtanácsa (WMSC) elfogadta a Forma-1-es csapatok javaslatát, így a 2010-es idénytől a versenyek első tíz helyezettje kap pontot, a győztes az eddigi 10 helyett 25 ponttal gazdagodik.


Mint arról tegnap beszámoltunk, a Forma-1-es csapatok a létszámnövekedés miatt (az idén még tízcsapatos mezőny a tervek szerint három istállóval, vagyis hat autóval bővül) javaslatot tettek a pontrendszer átalakítására.


A WMSC pénteki ülésén el is fogadta az új pontozási szisztémát, így a jövő évi bajnokságban már 25-20-15-10-8-6-5-3-2-1-es leosztásban részesül a futamok első tíz helyezettje.

Tovább 

Ha igazak a Bild című német lap információi, akkor Michael Schumacher 7 millió eurós ajánlatot kap majd a Mercedes GP csapatától, ami figyelembe véve korábbi kereseteit, valósággal aprópénz lenne a számára.


A hétszeres világbajnok és a Brawn GP-ből Mercedes GP-vé alakuló Forma-1-es istálló állítólagos tárgyalása már hetek óta téma a világsajtóban, konkrétan azonban még egyik fél részéről sem hangzott el az, hogy egyezségre törekednének.


A január 3-án már 41.

Tovább 

A Forma-1-es csapatok szövetsége (FOTA) Monte-Carlóban tartott ülésén megválasztotta az év végén lejáró mandátumú elnök utódját, illetve határozott a további tisztségviselők személyéről is. A csapatvezetők emellett a 2010-es autók bemutatásával kapcsolatos kérdésben is egyhangú határozatot hoztak.


A FOTA tagjainak döntése értelmében a McLaren csapatfőnöke, Martin Whitmarsh veszi át az elnöki posztról év végén távozó Luca di Montezemolo helyét. Az Autosport értesülései szerint Christian Horner, a Red Bull Racing vezetője lesz a FOTA Sport Munkacsoportjának elnöke, míg Ross Brawn továbbra is a Technikai Munkacsoport vezetője marad.

Tovább 

RÖVIDHÍR - Az El Mundo című spanyol lap információi szerint Valenciában építik meg az első európai Ferrari élményparkot. Egy ultramodern komplexumot az olasz márka már átadott Abu-Dzabiban, ahol az idei Forma-1-es szezon utolsó futamát rendezték.


A spanyol értesülést a csapat nem erősítette meg, de a Ferrari korábban sem zárta ki annak lehetőségét, hogy újabb létesítmény építésével járjon rajongói kedvében.

A spanyolországi helyszínválasztást több dolog is indokolja: a Forma-1 óriási népszerűségnek örvend az Ibériai-félszigeten, Barcelona és az éppen említett Valencia is futamot rendez, a sorozat legkedveltebb teszthelyszínei is Spanyolországban vannak, ráadásul a spanyoloknak van egy kétszeres világbajnokuk, Fernando Alonso, aki a jövő évtől kezdve történetesen éppen a Ferrarinál fog versenyezni.

Tovább 

A Mercedes részéről eddig többnyire olyan nyilatkozatok hangzottak el Michael Schumacher esetleges leigazolásával kapcsolatban, amelyek sem cáfolatnak, sem megerősítésnek nem voltak betudhatóak. Nick Fry monacói felszólalása után sem lettünk sokkal okosabbak.


"Talán már karácsony előtt közzétehetünk valamit. A valószínűbb azonban az, hogy január elején kerül erre sor. Többet most nem tudok mondani"- kezdte Fry, aki tehát csatlakozott Norbert Haug kollégájához, valamint Michael Schumacher menedzseréhez, akik szintén karácsony utánra várnak előrelépést az ügyben.

Tovább 

Kimi Räikkönen menedzsere, Steve Robertson állítja, védencét a Mercedes le akarta igazolni Forma-1-es csapatába, ám mire a németek észbe kaptak, addigra a finn klasszis már a rali mellett döntött.


"A Mercedes meg akarta szerezni Kimit. Eddigre azonban Kimi már eldöntötte, hogy a rali-világbajnokságban folytatja. Márpedig ha Kimi egyszer valamit elhatároz, akkor ki is tart amellett"- mondta a Turun Sanomat munkatársának a finn pilóta egyik menedzsere, Steve Robertson.


Kimi Räikkönen a 2010-es szezonban a Citroën juniorcsapatában fog szerepelni a rali-világbajnokság (WRC) futamain, ám arról még nem határozott, hogy 2011-ben visszatér-e az F1-be.

Tovább 

Továbbra is csak találgatások vannak Michael Schumacher Forma-1-es visszatérésével kapcsolatban. A Mercedes csapattal szóbahozott világbajnok menedzsere, Willi Weber semmi konkrétumot nem árul el védence terveiről, és a brackley-i székhelyű istállóhoz hasonlóan ő sem zárja ki, hogy az ügyben csak karácsony után lesz hivatalos bejelentés.


"Még nem tudom"- mondta szűkszavúan Weber a kölni Express című lap újságírójának arra a kérdésére, hogy tudja-e, mik a hétszeres világbajnok tervei a 2010-es szezonra.

Tovább 

A 2010-es szezontól a Forma-1-ben eltörlik a futamokon történő tankolást, vagyis a rajthoz mindenkinek annyi üzemanyaggal kell felállnia, hogy azzal teljesíteni tudja a távot. A Ferrari újdonsült pilótája, Fernando Alonso szerint ennek a szabálymódosításnak nem igazán lesz hatása a versenyekre.


"Nem hiszem, hogy emiatt a versenyek bármiben is változnának. Az egyetlen különbség az lesz, hogy az autók nehezebbek lesznek a rajtnál"- kezdte Alonso, aki a gpupdate.net-nek fejtette ki véleményét a tankolás betiltásáról.

Tovább 

Optimistán várja a jövő márciusban kezdődő szezont Stefano Domenicali, a Ferrari csapatfőnöke, aki abban is biztos, hogy a maranellói istálló a pályán és azon kívül is sikeresebb lesz 2010-ben, mint az idei évben volt.


"Az idei év több okból is rendkívül nehéz volt, azonban előre kell tekintenünk. Tudjuk, hogy nagy kihívás lesz számunkra az év, és biztosítanunk kell, hogy jó munkát végezzünk. Ezen dolgozik valamennyi mérnökünk"- nyilatkozta az Autosport magazinnak a szaklap díjátadóján Stefano Domenicali.

Tovább 

Elképzelhető, hogy Kimi Räikkönen a 2010-es szezont követően is folytatja ralis pályafutását, és nem tér vissza a Forma-1-be. A Citroën WRC csapatának főnöke szerint, ha a finn pilóta az istálló elvárásainak megfelelően szerepel a jövő évi rali-világbajnokságban, 2011-ben is számítanak rá.


A csapatvezető hozzátette, Räikkönen felszabadultan, nyomás nélkül versenyezhet, és bármikor kiszállhat, ha nem élvezi a ralizást. Megfelelő teljesítmény esetén azonban előreléphet a képzeletbeli ranglétrán.

Tovább 

Hétfőn nagyon hosszú, bizonytalansággal teli időszak zárult le a Forma-1-es Brit Nagydíj történetében, amikor is eldőlt, hogy a jövőben is Silverstone ad otthont a szigetország futamának. Az eredeti tervek szerint Donington vette volna át a házigazda szerepét, de a pályát üzemeltető cég nem tudta előteremteni az anyagi feltételeket.


A Forma-1-es sorozat jogtulajdonosa, Bernie Ecclestone éveken keresztül vitázott a silverstone-i vezetőkkel, akik az elvártnál lényegesen lassabb ütemben fejlesztettek.

Tovább 

A Ferrari csapafőnöke, Stefano Domenicali sosem kételkedett abban, hogy Kimi Räikkönen egy kiváló pilóta, a szakember azonban azt mondta, a maranellóiaknak egy olyan versenyzőre volt szükségük, aki Michael Schumacherhez hasonlóan képes a nehéz időkben motiválni a csapatot. Domenicali szerint erre a szerepre Fernando Alonso az ideális.


Az olasz istálló még a 2009-es szezon közben jelentette be, hogy közös megegyezéssel felbontják 2007-es világbajnokuk szerződését, és a zárkózott finn helyére a korábbi kétszeres világbajnokot ültetik, aki a sérüléséből tökéletesen felépült Felipe Massával harcolhat majd a 2010-es vb-pontokért.

Tovább 

Nem fedünk fel azzal nagy titkot, ha azt állítjuk, hogy addig újabb és újabb pletykák jelennek meg Michael Schumacher és a Mercedes kapcsolatáról, amíg a 2010-es Forma-1-es szezonban gyári csapatként induló németek nem nevesítik Nico Rosberg csapattársát.


A Bild információja szerint Michael Schumacher amerikai vakációjáról visszatérve hétfőn Stuttgartba utazik menedzseréhez, hogy találkozzanak a Mercedes vezetőivel. A Stuttgartba utazás tényét Willi Weber sem tagadta, de állítja, Schumin és rajta kívül más nem lesz ott.

Tovább 

A Citroën pénteken hivatalosan is megerősítette, hogy a 2010-es rali-világbajnokságban Kimi Räikkönen lesz az egyik pilótájuk. A Forma-1-ből kiszoruló finn klasszis a francia márka juniorcsapatában kap lehetőséget. A felek egy évre szerződtek egymással.


A Forma-1-es világbajnok már napokkal ezelőtt aláírta szerződését, de az átigazolás anyagi vonzatát magára vállaló Red Bull (a Citroën gyári csapatának szponzora) kérésére a bejelentésre csak most került sor.

Tovább 

 

A Nemzetközi Automobil-szövetség (FIA) csütörtök este közleményben tudatta, hogy a 2010-es Forma-1-es világbajnokság tizenharmadik indulója a Sauber istálló lesz.


tizenhárom csapatosra tervezett mezőnyben egy hely felszabadult, és bár mindvégig a BMW által magára hagyott Sauber volt az elsőszámú tartalék, az FIA hivatalos bejelentéséig nem lehetett biztosra venni az indulásukat.


A nemzetközi szövetség állásfoglalása után Peter Sauber visszavásárolhatja csapatát a BMW-től (erről a felek már korábban megegyeztek), és Svájcban, hinwili központtal újra "felépítheti" saját istállóját.

Tovább 

Ez történt a közösségben:

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu