Szeretettel köszöntelek a Scuderia Ferrari közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Scuderia Ferrari vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Scuderia Ferrari közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Scuderia Ferrari vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Scuderia Ferrari közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Scuderia Ferrari vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Scuderia Ferrari közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Scuderia Ferrari vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Az Autosport magazin értesülései szerint a megoldás kulcsa főleg az előzések területén keresendő, mivel általános vélemény szerint az élcsapatoknak sikerült visszanyerniük a 2009-es szabálymódosítások következtében elvesztett leszorítóerő nagy részét, a következő évad közepére pedig ismét elérhetik a 2008-as szezon végi szintet. Azt már az idei évad során többen elismerték, hogy a radikális aerodinamikai változtatások nem igazán váltották be a hozzájuk fűzött reményeket, és nem növelték az előzések számát, így a futamok sem lettek látványosabbak.
Azonban nem csak ezen a téren van szüksége fejlődésre a Forma-1-nek. A közönség kiszolgálása is bőven hagy kívánnivalót maga után, különösen az új médiák nyújtotta előnyök kihasználtsága csekély. Ezt a Mercedes GP ügyvezetője, Nick Fry is elismerte, aki a Motor Sport Business Forumon szólalt fel a témában.
"Jogos a vád, amit a média részéről kapunk, valóban tehetnénk sokkal többet ebben a kérdésben. Azt hiszem azonban, a FOM (Formula One Management) jelenleg is dolgozik néhány dolgon, ami remélhetőleg legalább részben érinti ezt a területet is"- fogalmazott Fry.
Az FIA több munkacsoportot is létrehozott, amelyek feladata, hogy a nemzetközi szövetség égisze alatt zajló bajnokságok környezetbarátabbá tételére dolgozzanak ki javaslatokat. Két további bizottság foglalkozik a gumigyártók és üzemanyag témakörével.
Forrás:F1hirek.hu
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!