Szeretettel köszöntelek a Scuderia Ferrari közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Scuderia Ferrari vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Scuderia Ferrari közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Scuderia Ferrari vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Scuderia Ferrari közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Scuderia Ferrari vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Scuderia Ferrari közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Scuderia Ferrari vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
A 2010-es Forma-1-es szezon első négy versenyén a Ferrari motorjai több alkalommal is megadták magukat a Ferrari gyári csapatának, valamint az egyik partner, a BMW Sauber autóiban is. Az olaszok a Nemzetközi Automobil-szövetség (FIA) engedélyével javíthattak motorjaik megbízhatóságán.
A Ferrari a szezonnyitó Ausztrál Nagydíj rajtja előtt elővigyázatosságból mindkét pilótájánál motort cserélt, de a folytatásban Fernando Alonso mögött kétszer is elfüstöltek a V8-asok. Az olasz istálló értelemszerűen nem szeretne több ilyen bosszantó hibát.
"Az elmúlt hetekben rengeteget dolgoztunk a motorokkal a tesztpadon, számos hosszabb etapot szimuláltunk és ennek eredményeképpen ráleltünk a megoldásra, vagyis kiderült, mi okozta a megbízhatósági problémákat Bahreinben és Malajziában"- olvasható a Ferrari honlapján.
A közleményében az olaszok arra is kitérnek, hogy a konkrétan meg nem nevezett hiba kijavítása érdekében az FIA-tól külön engedélyt kértek és kaptak motorjaik módosítására, így reményeik szerint elkerülhetik a további motorhibákat.
A motorok mellett a Ferrari módosította F10-es versenygépei karosszériáját is. A szabályok értelmében a visszapillantó tükröket a Spanyol Nagydíjra már minden csapatnak át kellett szerelnie a pilótafülke oldalára (a vörös autókon is eredetileg az oldalszekrényen kaptak helyet a tükrök, de a pilóták többségének véleménye szerint úgy nem lehetett azokat rendesen látni, ezért az FIA átszereltette azokat), és az olaszok pénteken már mindkét autójukon bevetik az F-csatorna névre keresztelt aerodinamikai elemet is. Azt az első szabadedzések eredményei alapján döntik el, hogy a hétvége további részében is használják-e majd. A csapat egyébként ezt az elemet a múlt héten már élesben is tesztelte a tartalékpilóta, Giancarlo Fisichella segítségével, a két versenyző, Felipe Massa és Alonso eddig csak a szimulátorban próbálhatta ki az új verziót.
Forrás:F1hirek.hu
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!