Szeretettel köszöntelek a Scuderia Ferrari közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Scuderia Ferrari vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Scuderia Ferrari közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Scuderia Ferrari vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Scuderia Ferrari közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Scuderia Ferrari vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Scuderia Ferrari közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Scuderia Ferrari vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
A Nemzetközi Automobil-szövetség (FIA) Motorsport Világtanácsa (WMSC) pénteken Monacóban megtartotta utolsó 2010-es ülését, melyen a Forma-1 jövőjét is érintő ügyekben is döntést hoztak. A határozatok közül a legfontosabb a sorozat csapataira vonatkozó új motorszabály, ami 2013-ban lép életbe.
Ahogyan az már korábban kiszivárgott, a 2013-as szezontól kezdve új motorszabály lép életbe a Forma-1-ben. A jelenleg használatos 2,4 literes, nyolchengeres benzines motorokat 2013-tól 1,6 literes, négyhengeres, turbófeltöltős motorok váltják, melyek percenkénti maximális fordulatszáma 12 ezer lesz.
Ezen motorok 35 százalékkal kevesebb üzemanyagot fogyasztanak majd, mint a jelenlegiek, és szintén a környezetvédelem jegyében energia-visszanyerő rendszerrel lesznek ellátva. Mindeközben az FIA szakemberei szerint teljesítményben így is tartani tudják a jelenlegi szintet.
Továbbá 2013-ban csak öt, 2014-től pedig mindössze négy motort használhat büntetlenül egy pilóta egy idényben. Ezen radikális szigorításokban a hatékony energiagazdálkodás mellett a költséghatékonyságra való törekvés is tetten érhető.
A jövőre bevezetésre kerülő új szabályokat egyelőre csak felsorolásszerűen felvázolta a szövetség, a következő napokban részletezik a változó előírásokat.
A legfontosabb újítások egyike, hogy a pilótáknak a jelenlegi négy helyett öt egymást követő versenyhétvégén kell majd ugyanazt a váltót használniuk, és tisztázni fogják a biztonsági autós szabályt is, ami az elmúlt években többször is vitára adott okot. Szigorítják és pontosítják a flexibilis alkatrészekre vonatkozó előírásokat is.
Forrás: F1hírek.hu
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!