Ferrari: 2011-től nem lesznek duplafedeles diffúzorok a Forma-1-ben

Szeretettel köszöntelek a Scuderia Ferrari közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Képek - 268 db
  • Videók - 6 db
  • Blogbejegyzések - 179 db
  • Fórumtémák - 5 db
  • Linkek - 7 db

Üdvözlettel,

Scuderia Ferrari vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Scuderia Ferrari közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Képek - 268 db
  • Videók - 6 db
  • Blogbejegyzések - 179 db
  • Fórumtémák - 5 db
  • Linkek - 7 db

Üdvözlettel,

Scuderia Ferrari vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Scuderia Ferrari közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Képek - 268 db
  • Videók - 6 db
  • Blogbejegyzések - 179 db
  • Fórumtémák - 5 db
  • Linkek - 7 db

Üdvözlettel,

Scuderia Ferrari vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Scuderia Ferrari közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Képek - 268 db
  • Videók - 6 db
  • Blogbejegyzések - 179 db
  • Fórumtémák - 5 db
  • Linkek - 7 db

Üdvözlettel,

Scuderia Ferrari vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

A 2009-es Forma-1-es idény első futamain az úgynevezett duplafedeles diffúzor központi téma volt, hiszen néhány csapat használta, a többség viszont nem. Akkor a Nemzetközi Automobil-szövetség jóváhagyta a hatékony aerodinamikai elem használatát, ám 2011-től tilos lesz.


A különleges padlólemez-végződés (diffúzor) a Brawn GP-nek váratlan győzelmeket hozott a szezon elején (rajtuk kívül a Toyota és a Williams használta), és a csapat az ekkor felhalmozott előnyével gazdálkodva mindkét bajnoki címet begyűjtötte tavaly. A riválisok az évad második felére kifejlesztették saját alkatrészüket, és ennek (is) köszönhetően egyesek túlszárnyalták a Brawn teljesítményét.


A minél nagyobb leszorítóerő elérésében fontos szerepet játszó aerodinamikai elem 2010-ben is ott lesz az autókon, viszont az idei lesz az utolsó évük. Az Autosport értesülése szerint a Forma-1-es csapatok szövetségének (FOTA) Technikai Munkacsoportja (TRWG) az előzések könnyítése érdekében döntött a duplafedeles diffúzor 2011-es betiltása mellett.

A brit szakportál által megszólaltatott Mike Gascoyne (a Lotus technikai igazgatója) is helyesnek tartja a lépést, ám nem hiszi, hogy az elem betiltásával az előzések sokkal könnyebbé válnak majd az F1-ben.

 

Forrás:F1hirek.hu

Címkék:

 

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

Ez történt a közösségben:

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu