Szeretettel köszöntelek a Scuderia Ferrari közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Scuderia Ferrari vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Scuderia Ferrari közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Scuderia Ferrari vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Scuderia Ferrari közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Scuderia Ferrari vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Scuderia Ferrari közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Scuderia Ferrari vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
A 2009-es Forma-1-es idény első futamain az úgynevezett duplafedeles diffúzor központi téma volt, hiszen néhány csapat használta, a többség viszont nem. Akkor a Nemzetközi Automobil-szövetség jóváhagyta a hatékony aerodinamikai elem használatát, ám 2011-től tilos lesz.
A különleges padlólemez-végződés (diffúzor) a Brawn GP-nek váratlan győzelmeket hozott a szezon elején (rajtuk kívül a Toyota és a Williams használta), és a csapat az ekkor felhalmozott előnyével gazdálkodva mindkét bajnoki címet begyűjtötte tavaly. A riválisok az évad második felére kifejlesztették saját alkatrészüket, és ennek (is) köszönhetően egyesek túlszárnyalták a Brawn teljesítményét.
A minél nagyobb leszorítóerő elérésében fontos szerepet játszó aerodinamikai elem 2010-ben is ott lesz az autókon, viszont az idei lesz az utolsó évük. Az Autosport értesülése szerint a Forma-1-es csapatok szövetségének (FOTA) Technikai Munkacsoportja (TRWG) az előzések könnyítése érdekében döntött a duplafedeles diffúzor 2011-es betiltása mellett.
A brit szakportál által megszólaltatott Mike Gascoyne (a Lotus technikai igazgatója) is helyesnek tartja a lépést, ám nem hiszi, hogy az elem betiltásával az előzések sokkal könnyebbé válnak majd az F1-ben.
Forrás:F1hirek.hu
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!