Szeretettel köszöntelek a Scuderia Ferrari közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Scuderia Ferrari vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Scuderia Ferrari közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Scuderia Ferrari vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Scuderia Ferrari közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Scuderia Ferrari vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Scuderia Ferrari közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Scuderia Ferrari vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
A Ferrari szurkolóinak néhány hetet még várniuk kell arra, hogy láthassák azt a versenyautót, amivel Felipe Massa és Fernando Alonso 2010-ben a Forma-1-es világbajnoki címet veszi célba, de az istálló már néhány részletet kiszivárogtatott.
A Gazzetta dello Sport szakírója, Giorgio Piola szoros kapcsolatot ápol a Ferrarival, így amit ő ír a maranellói csapattal kapcsolatban, azt érdemes komolyan venni.
A 40 éves F1-es újságírói múlttal rendelkező Piola legutóbb hosszasan elemezte a Ferrari új versenyautóját - minden bizonnyal nem légből kapott információk alapján. Az új karosszéria jelenleg a 281-es kódjelet viseli a gyárban, és állítólag ránézésre nagyon agresszív lesz. A cikk szerint az új autó aerodinamikai téren több hasonlóságot mutat majd a 2009-es Red Bull Racinggel, például az új Ferrari orrán is lesz egy hasonló vájat, mint ami az RB5-ösökön volt tavaly.
A tankolás betiltása miatt természetesen a Ferrari tankja is nagyobb lesz, a szakíró szerint az idei modell üzemanyagtartálya az F60-ashoz képest a duplája lesz. Az autó tengelytávja állítólag 15 centiméterrel megnő a tavalyihoz képest, és a versenygép súlya is jelentősen, mintegy 30 százalékkal gyarapszik az olasz lap szerint.
Honlapján a Ferrari megerősítette, hogy az autó február elsején, a szezon előtti első hivatalos tesztnapon Valenciában debütál az aszfalton.
Azt viszont még nem jelentették be, hogy mikor mutatják be hivatalosan is új modellt, így addig a rajongóknak ezekből az adatokból kell táplálkozniuk. Arra viszont már nem kell sokat várniuk, hogy Fernando Alonsót ferraris szerelésben lássák, mivel a spanyol ma részt vesz a Madonna di Campiglióban rendezett, Wroom néven futó tradicionális szezon előtti sajtóeseményen.
Forrás:F1hirek.hu
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!