Szeretettel köszöntelek a Scuderia Ferrari közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Scuderia Ferrari vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Scuderia Ferrari közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Scuderia Ferrari vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Scuderia Ferrari közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Scuderia Ferrari vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Scuderia Ferrari közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Scuderia Ferrari vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Sem az eső, sem a gumitaktika nem játszott meghatározó szerepet a vasárnapi Forma-1-es Német Nagydíjon, így kifejezetten egysíkú futamot rendeztek a Hockenheimringen. A Ferrari a szezonnyitó Bahreini Nagydíj után újabb kettősgyőzelmet szerzett: a bajnokságban előnyösebb pozícióban lévő Fernando Alonso győzött a sokáig élen álló, de burkoltan lassításra utasított Felipe Massa előtt. A harmadik helyet a pole pozícióból rajtoló Sebastian Vettel szerezte meg.
A 2010-es német futam rajtjakor a levegő 22 Celsius-fokos volt, az aszfalt pedig közel 30 fokosra melegedett fel.
A Ferrari pilótája, Fernando Alonso minimális különbséggel, mindössze két ezredmásodperccel maradt le a Német Nagydíj pole pozíciójáról, de ennek ellenére is úgy véli, csapata maximálisan elégedett lehet az időmérős teljesítménnyel.
"Úgy vélem, elégedettek lehetünk. Idén először rajtolhatunk az első sorból, ami egyértelműen előrelépés számunkra"- kezdte az időmérő után Alonso.
"Egész hétvégén versenyképesek voltunk, az időmérő mindhárom etapjában nagyon elégedett voltam az autóval.
|
|
A Ferrari F1-es istállója szerint a múlt hétvégi Brit Nagydíjon a Fernando Alonsóra kiszabott bokszutca-áthajtásos büntetéssel kapcsolatos kommunikáció során, amely a csapat és a versenyirányítás közt zajlott, nem egészen úgy történt minden, ahogy a Nemzetközi Automobil-szövetség (FIA) állandó versenyigazgatója utólag állította. Az igazság tisztázása érdekében az olasz csapat nyilvánosságra hozta az ominózus rádióbeszélgetés tartalmát.
A silverstone-i futam után néhány nappal Charlie Whiting versenyigazgató azt nyilatkozta, hogy a Ferrari elkerülhette volna a büntetést, amennyiben eleget tesznek a kérésnek, és Alonso visszaengedi maga elé Robert Kubicát.
A Ferrari F1-es istállója szerint a múlt hétvégi Brit Nagydíjon a Fernando Alonsóra kiszabott bokszutca-áthajtásos büntetéssel kapcsolatos kommunikáció során, amely a csapat és a versenyirányítás közt zajlott, nem egészen úgy történt minden, ahogy a Nemzetközi Automobil-szövetség (FIA) állandó versenyigazgatója utólag állította. Az igazság tisztázása érdekében az olasz csapat nyilvánosságra hozta az ominózus rádióbeszélgetés tartalmát.
A silverstone-i futam után néhány nappal Charlie Whiting versenyigazgató azt nyilatkozta, hogy a Ferrari elkerülhette volna a büntetést, amennyiben eleget tesznek a kérésnek, és Alonso visszaengedi maga elé Robert Kubicát.
Az Európa Nagydíj után meglehetősen feldúltan nyilatkozó Fernando Alonso elnézést kért az FIA-tól (Nemzetközi Automobil-szövetség), amiért azt állította, hogy manipulálták a futam eredményét. A hétvégi verseny leintését követően a spanyol pilóta azzal vádolta az FIA-t, hogy kedveztek Lewis Hamiltonnak, amiért jókora késéssel szabták ki rá a satefy car megelőzéséért járó bokszutca-áthajtásos büntetést.
Néhány nappal az eset után lehiggadva a spanyol versenyző már másként látja az eseményeket.
Néhány nappal az Európa Nagydíj után Felipe Massa is megszólalt a valenciai futamon történt, azóta slágertémává vált biztonsági autós esettel kapcsolatban. Noha a brazil versenyző nem kíván belefolyni a vitába, azt feltétlenül szükségesnek tartja, hogy a Nemzetközi Automobil-szövetség (FIA) illetékesei vizsgálják meg a biztonsági autóval kapcsolatos szabályokat, és ha szükséges, változtassanak rajta.
"Nem akarok túlzottan belemenni mi történt, mert semmit nem változtatna azon, hogy a versenyünk el lett rontva.
A valenciai közönség legnagyobb örömére Fernando Alonso volt a leggyorsabb a Forma-1-es Európa Nagydíj második szabadedzésén, pénteken. A Ferrari klasszisa mögött a két Red Bull Racing és az első tréninget megnyerő Nico Rosberg zárt. Michael Schumacher csak a 11. lett.
Az időjárásra továbbra sem lehet panasz Valenciában, hiszen a levegő 26 fokosra melegedett, a napsütésnek köszönhetően az aszfalt hőmérsékletet pedig bőven 40 fok fölé emelkedett a második gyakorláson.
Fernando Alonso a hétvégi Európai Nagydíj előtt a világbajnokság negyedik helyén áll 94 ponttal, és mindössze 15 ponttal van lemaradva az élen álló Lewis Hamilton mögött. A spanyol pilóta Valenciában elismerte, hogy kíváncsian várja a vasárnapi futamot, mivel az elmúlt néhány versenyen csapata teljesítménye eléggé hullámzónak bizonyult.
A Ferrari kétszeres világbajnok versenyzője az előző futamon Kanadában dobogóra állhatott, míg az észak-amerikai futam előtt Törökországban a csalódást keltő nyolcadik helyen végzett.
14 éve | Molnár János | 0 hozzászólás
A Ferrari Forma-1-es csapata az istálló maranellói tesztpályáján kipróbálta a jelentős módosításokon átesett F10-es kódjelű versenyautót. A múlt pénteki eseményen - ami hivatalosan reklámfilm forgatás volt - Fernando Alonso vezette a szinte teljesen átépített autót, amelytől sokat várnak a konstruktőri bajnokság harmadik helyén álló alakulatnál.
A csapatok a szezon alatt nem tesztelhetnek az F1-ben, azonban lehetőségük van egyenes vonalú aerodinamikai tesztelésre és promóciós célból is megtehetnek korlátozott számú kilométert.
A hétvégi Kanadai Nagydíjon harmadikként végző Fernando Alonso egyáltalán nem ért egyet azon véleményekkel, melyek szerint csapat számára a következő futam lenne az utolsó szalmaszál, amibe még belekapaszkodhatnak, szerinte nagyon hosszú még a szezon, és hibázik az, aki leírja a Ferrarit.
Alonso svájci otthonába visszatérve nyilatkozott a Ferrari honlapján, és a kanadai forduló értékelésével kezdte, amely után egyrészt csalódott az elszalasztott győzelem miatt, másrészt úgy érzi, félig tele a pohár, ugyanis a verseny előtti csütörtökön ők maguk sem reménykedtek abban, hogy a dobogón végezhetnek Montrealban.
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu