Szeretettel köszöntelek a Scuderia Ferrari közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Scuderia Ferrari vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Scuderia Ferrari közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Scuderia Ferrari vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Scuderia Ferrari közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Scuderia Ferrari vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Scuderia Ferrari közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Scuderia Ferrari vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
A hétvégi Kanadai Nagydíjon harmadikként végző Fernando Alonso egyáltalán nem ért egyet azon véleményekkel, melyek szerint csapat számára a következő futam lenne az utolsó szalmaszál, amibe még belekapaszkodhatnak, szerinte nagyon hosszú még a szezon, és hibázik az, aki leírja a Ferrarit.
Alonso svájci otthonába visszatérve nyilatkozott a Ferrari honlapján, és a kanadai forduló értékelésével kezdte, amely után egyrészt csalódott az elszalasztott győzelem miatt, másrészt úgy érzi, félig tele a pohár, ugyanis a verseny előtti csütörtökön ők maguk sem reménykedtek abban, hogy a dobogón végezhetnek Montrealban.
"Kanadában visszatértünk arra a szintre, ahol gyakorlatilag az összes korábbi futamon voltunk, leszámítva Törökországot, ahol különböző okok miatt minden rosszul sült el. Az a valós teljesítményünk, amit Montrealban, Monacóban, Melbourne-ben, Szahírban és az összes olyan pályán mutattunk, ahol a dobogóért voltunk harcban"- mondta a spanyol, aki tehát inkább pozitív érzésekkel utazott haza Kanadából.
"Az eredmények talán nem minden esetben adják vissza hűen a bennünk rejlő potenciált, de ugyanezt elmondhatja magáról az összes élcsapat is. Az elmúlt nyolc futamon voltak hibák, megbízhatósági problémák, balszerencse, de továbbra is versenyben vagyunk mindkét bajnokságban. Ugyanezt a McLaren és a Red Bull is elmondhatja magáról, ők szintén elhullajtottak néhány pontot útközben"- folytatta a világbajnoki pontverseny negyedik helyén álló pilóta, aki biztos benne, hogy a montreali futamot minden néző élvezte, nekik, versenyzőknek és csapataiknak azonban kifejezetten stresszes hétvégéjük volt.
A Forma-1-es mezőny másfél hét múlva spanyolföldön, Valenciában csap össze, Alonso pedig szeretné megörvendeztetni hazai szurkolóit egy újabb dobogós helyezéssel, ami a májusi Spanyol Nagydíjon Barcelonában idén már sikerült neki egyszer, akkor második lett. Erre szerinte most is jó esélye lesz.
"Jelentős fejlesztéseket vetünk be az F10-esen, amik remélhetőleg javítanak majd a teljesítményünkön, de azt követően Angliában és Németországban is újabb fejlesztéseink lesznek. Ezeket figyelembe véve a valenciai verseny csak az év kilencedik fordulója lesz, és nem az utolsó szalmaszál a Ferrari számára, mint ahogyan innen-onnan azt hallottam egyesektől. Nem is értem, hogyan mondhatnak ilyet a szezon első felében, Valencia után tíz futam még mindig hátralesz"- akadt fenn a kritikákon Alonso, aki szerint a Forma-1-ben egyébként is gyorsan változhat minden, és arra is emlékeztette a közvéleményt, hogy tavaly a szezon második felében Kimi Räikkönen mindenkinél több pontot szerzett azzal a Ferrarival, amit korábban már sokan leírtak.
A sajtóban közben már folyik a találgatás arról, hogy vajon a Ferrari milyen újításokat vet be a következő futamokon. A spanyol AS szerint az olasz csapat mérnökei a Red Bull Racing RB6-os versenyautójáról lestek el egy-két dolgot. A legnagyobb átalakítás állítólag az autó hátulján lesz látható, a Ferrari a Red Bull megoldásához hasonlóan átalakítja hátsó felfüggesztését, amely révén a duplafedeles diffúzoruk is sokkal hatékonyabb lesz majd (akár 50 százalékkal is), amitől körönként 3-4 tizedmásodpercet gyorsulhatnak majd.
A csapatfőnök, Stefano Domenicali egyébként elmondta, az F-csatorna helyett az autó egyéb elemeinek fejlesztésére fókuszálnak. Az F10-es B verziójának bevetésétől a spanyol lap által megszólaltatott Alonso azt várja, hogy a fejlesztések terén is új távlatokat nyit előttük.
Forrás:F1hirek.hu
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!