Szeretettel köszöntelek a Scuderia Ferrari közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Scuderia Ferrari vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Scuderia Ferrari közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Scuderia Ferrari vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Scuderia Ferrari közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Scuderia Ferrari vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Scuderia Ferrari közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Scuderia Ferrari vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
14 éve | Molnár János | 0 hozzászólás
Fernando Alonso, pontosabban szurkolói kedvéért a Ferrari a vörös színt kékre cserélte új pólóján - a barcelonai lelátók most is Asztúria színeiben ragyoghatnak majd.
Fernando Alonso első renault-s korszakában világoskék-sárga autót vezetett, amelynek színei egybeestek a spanyol szűkebb pátriája, Asztúria színeivel, így a szurkolók tökéletes helyzetben voltak, ha a ruházatukkal is jelezni akarták, kiért is szorítanak. A kétszeres világbajnok idén már a Ferrari vörös autójában, vörös overallt viselve versenyez, de könnyen lehet, hogy a barcelonai lelátókon továbbra is a kék dominál majd.
Felipe Massa bízik benne, hogy a Ferrari az új fejlesztéseknek köszönhetően jelentős javulást tud produkálni a Spanyol Nagydíjon. Az egyéni bajnokság hatodik helyén álló brazil versenyző fontosnak tartja, hogy az FIA engedélyezte, hogy a csapat változtasson a motoron, ez azonban kizárólag a megbízhatóságot növeli, a teljesítményt nem.
"Van néhány módosítás az autón, néhány aerodinamikai részlet, valamint az elhíresült hátsó szárny, amitől remélhetőleg javulni fog a teljesítményünk.
|
|
A 2010-es Forma-1-es szezon első négy versenyén a Ferrari motorjai több alkalommal is megadták magukat a Ferrari gyári csapatának, valamint az egyik partner, a BMW Sauber autóiban is. Az olaszok a Nemzetközi Automobil-szövetség (FIA) engedélyével javíthattak motorjaik megbízhatóságán.
A Ferrari a szezonnyitó Ausztrál Nagydíj rajtja előtt elővigyázatosságból mindkét pilótájánál motort cserélt, de a folytatásban Fernando Alonso mögött kétszer is elfüstöltek a V8-asok.
A Ferrari elnöke, Luca di Montezemolo bejelentette, hogy lemond a Fiat csoport élén betöltött elnöki posztjáról.
Az olasz üzletember helyébe a 34 éves John Elkann lép, aki az olasz csoportot irányító Agnelli família sarja.
Di Montezemolo az elmúlt hat évben volt a Fiat csoport elnöke, irányításával a vállalat stabilizálódott és pénzügyileg is pozitív tendenciát mutatott.
Forrás:F1hirek.hu
A Ferrari csapatfőnöke kissé csalódott az első négy futam eredményei miatt, mert úgy gondolja nem tudtak a lehetőségeikhez mérten teljesíteni, azt azonban pozitívumnak tartja, hogy az istálló mindkét világbajnoki címért harcban van. A Kínai Nagydíjjal kapcsolatban Stefano Domenicali kiemelte a bokszutcai személyzet remek teljesítményét, melynek háromszor is komoly munkát kellett végeznie, amikor Alonso és Massa egyszerre érkeztek kerékcserére.
A csapatfőnök nem tulajdonít különösebb jelentőséget Alonso Massával szembeni előzésének sem, amit többen már úgy emlegetnek, mint a két csapattárs közti konfliktus első felvonását.
14 éve | Molnár János | 0 hozzászólás
A brazil Felipe Massa érthető módon csalódott volt a Kínai Nagydíj szombati időmérő edzése után, amelyen csupán a hetedik rajtkockába kvalifikálta magát a vasárnapi futamra, miközben csapattársa, a spanyol Fernando Alonso a harmadik helyről várhatja a startot. Massa, mint nyilatkozatában bevallotta, hibázott utolsó gyorskörében, és ezért vasárnap egy tökéletes rajttal kompenzálná a gyenge rajtpozíciót.
"Kicsit csalódott vagyok, mert nem tudtam egy tiszta kört futni a Q3 végén.
A kétszeres világbajnok Fernando Alonso a 2010-es Forma-1-es szezon negyedik időmérő edzésén immár harmadik alkalommal szerezte meg a harmadik rajtkockát, a Kínai Nagydíjnak is ebből a pozícióból vághat neki. A spanyol tökéletesen elégedett az újabb harmadik rajthellyel, mert úgy érzi, egyetlen gyorskörön jelenleg ez a maximum a Ferraritól, amely elsősorban inkább egy teljes versenytávon tudja kifutni igazi erejét.
"Úgy gondolom, hogy megint csak ez volt a legtöbb, amit kihozhattunk az autóból az időmérőn.
A Ferrari kezdett már jobban is egy versenyhétvégét, mint tette azt pénteken Sanghajban: Felipe Massát nem hátráltatta probléma, de Fernando Alonso az első tréningen alig körözhetett, ugyanis elfüstölt a motorja. A spanyol azonban megnyugtatta szurkolóikat, hiszen mint mondta, számítottak rá, hogy el fog füstölni a délelőtt használt V8-asuk.
Az összetett pontversenyben vezető istálló pilótái a szokásoknak megfelelően már a versenyre hangolták az autót, amellett, hogy kipróbáltak néhány új fejlesztést.
A McLaren által kifejlesztett F-csatorna néven ismertté vált aerodinamikai elem a riválisok szerint is hatékony, különösen a nagysebességű egyenesekkel rendelkező pályákon - így a kínain is -, ezért a hétvégén a Ferrari is beveti saját verzióját.
Eddig a BMW Sauber volt az egyetlen Forma-1-es csapat, amely lemásolta a McLaren-Mercedes F-csatornáját, ami a nagysebességű egyenesekben csökkenti az autó légellenállását, magasabb végsebességet eredményezve ezzel.
Felipe Massa sokakkal ellentétben nem gondolja, hogy a Red Bull Racing legyőzhetetlen lenne, annak ellenére sem, hogy a Maláj Nagydíjon meggyőző teljesítménnyel arattak kettős győzelmet. A brazil pilóta szerint a Ferrari száraz körülmények közt képes rá, hogy legyőzze az energiaital-gyári csapatot.
"Hallottam, hogy a malajziai verseny után többen is azt mondták, toronymagasan a Red Bull Racing autója a leggyorsabb, ami abból a szempontból igaz is, hogy a rajtrács első két sorában voltak"- írta blogjában Felipe Massa, aki a hetedik helyen ért célba a sepangi futamon.
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu