Szeretettel köszöntelek a Scuderia Ferrari közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Scuderia Ferrari vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Scuderia Ferrari közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Scuderia Ferrari vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Scuderia Ferrari közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Scuderia Ferrari vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Scuderia Ferrari közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Scuderia Ferrari vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
A 2010-es világbajnoki szezonra leadott nevezésének elutasítása után a Lola nem kívánt csatlakozni a szintén elbukó N.Technology által indított perhez, amit a Nemzetközi Automobil-szövetség (FIA) ellen kezdeményezett az olasz csapat, noha érkezett hozzájuk ilyen irányú felkérés. A Lola nem adja fel annak lehetőségét, hogy ismét megpróbáljon bekerülni a Forma-1-be.
Az FIA-val szembeni pert a közelmúltban elvesztő N.Technology azért indított jogi eljárást, mert véleményük szerint az újonc csapatokra komoly nyomás nehezedett a nemzetközi szövetség részéről, hogy Cosworth motorokkal induljanak a 2010-es szezonban. A Lola F1-es csapata Cosworth erőforrásokkal indult volna jövőre, ám az ügyvezető igazgató, Martin Birrane az f1live.com oldalnak tagadta, hogy az FIA nyomására döntöttek volna a brit motorszállító mellett.
"Az összes komoly istállóhoz hasonlóan a Lola is felmérte, milyen lehetőségek vannak a FOTA csapatait támogató motorgyártóknál, ám az igazság az, hogy máshol nem volt szabad hely. A Cosworth erőforrásai voltak elérhetőek, mi pedig elégedettek voltunk, hogy megállapodást kötöttünk velük, és előleget fizettünk. Úgy fogalmaznék, hogy ehhez kaptunk biztatást kívülről, de semmilyen nyomás nem volt rajtunk"- fogalmazott a Lola első embere.
Martin Birrane hozzátette, az volt az érzése, hogy az FIA a független csapatokat eszközként használta a FOTA elleni háború során, de nem tartja kizártnak, hogy akár már a 2011-es szezonra újra benyújtják nevezésüket. Éppen ezért nem is tervezik, hogy eladják a 2010-es autójuk előrehaladott állapotban levő terveit. "Hiszünk benne, hogy adódik újabb lehetőség a Lola F1 számára"- jelentette ki Birrane.
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!