Ferrari: Domenicali kemény munkát és kevesebb hibát vár a Ferraritól

Szeretettel köszöntelek a Scuderia Ferrari közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Képek - 268 db
  • Videók - 6 db
  • Blogbejegyzések - 179 db
  • Fórumtémák - 5 db
  • Linkek - 7 db

Üdvözlettel,

Scuderia Ferrari vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Scuderia Ferrari közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Képek - 268 db
  • Videók - 6 db
  • Blogbejegyzések - 179 db
  • Fórumtémák - 5 db
  • Linkek - 7 db

Üdvözlettel,

Scuderia Ferrari vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Scuderia Ferrari közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Képek - 268 db
  • Videók - 6 db
  • Blogbejegyzések - 179 db
  • Fórumtémák - 5 db
  • Linkek - 7 db

Üdvözlettel,

Scuderia Ferrari vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Scuderia Ferrari közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Képek - 268 db
  • Videók - 6 db
  • Blogbejegyzések - 179 db
  • Fórumtémák - 5 db
  • Linkek - 7 db

Üdvözlettel,

Scuderia Ferrari vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

A Ferrari csapatfőnöke reméli, hogy az alakulat tanul a Maláj Nagydíj időmérőjén elkövetett súlyos hibából, ami miatt Fernando Alonso és Felipe Massa már a Q1 után kiesett és csak a mezőny végéről vághatott neki a sepangi versenynek. Stefano Domenicali szerint a Ferrari versenyképes, de egy pillanatra sem lazíthatnak, folyamatosan dolgozniuk kell az autó fejlesztésén, ellenkező esetben a riválisok jókora előnyre tehetnek szert.


Az olasz szakember a megbízhatóságban látja a siker kulcsát, éppen ezért a lehető leghamarabb fel kell tárni és orvosolni a Sepangban tapasztalt hibák okait, ami miatt Alonso már az első körtől kezdve szenvedett az autóval. A maranellóiak amiatt sem lehetnek nyugodtak, hogy mindkét Sauber kiesését az általuk szállított motor meghibásodása okozta.


"Jelenleg versenyképes csomagunk van, de ez soha nem elég, biztosnak kell lennünk benne, hogy az újonnan bevetésre kerülő alkatrészek száz százalékig megbízhatóak. Tesztelés nélkül kell kizárnunk, hogy a szimulációk során kapott adatok jók, a pályán, a valóságban viszont nem. Ebben a felfogásban kell készülnünk a következő futamokra. Versenyképesek és erősek vagyunk, de felül kell kerekednünk a problémákon"- fogalmazta meg az elkövetkező hetek feladatát Domenicali az Autosport magazinnak nyilatkozva.

A maranellóiak vezetője számára elfogadhatatlan, ahogy a csapat a sepangi időmérőn reagált az eseményekre. Úgy véli, akkor sem szabad fölösleges kockázatot vállalniuk, ha a többi nagy csapat ezt teszi. Ugyan nem először fordul elő a Ferrarinál, hogy egy rossz döntés miatt az istálló egyik pilótája kiesik a kvalifikáció első körében, de Domenicali bízik benne, hogy az alakulat minden tagja ezúttal valóban megtanulta a leckét, és hasonló baklövés többet nem fordul elő.

A Ferrarinál nem győzik hangsúlyozni az állandó fejlesztés fontosságát. Az olaszok nem akarnak hátrányba kerülni a Red Bull Racinggel és a McLarennel szemben, ezért megállás nélkül dolgoznak az F10-es kódjelű autó fejlesztésén, és a lehető leghamarabb be akarják vetni a McLaren által már az év elejétől használt F-csatornát, aminek segítségével az egyenesekben jóval nagyobb végsebesség érhető el, mint a rendszer nélkül.

 

Forrás:F1hirek.hu

Címkék:

 

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

Ez történt a közösségben:

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu