Ferrari: Az új Ferrari, az F150-es mutatkozott be elsőként

Szeretettel köszöntelek a Scuderia Ferrari közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Képek - 268 db
  • Videók - 6 db
  • Blogbejegyzések - 179 db
  • Fórumtémák - 5 db
  • Linkek - 7 db

Üdvözlettel,

Scuderia Ferrari vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Scuderia Ferrari közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Képek - 268 db
  • Videók - 6 db
  • Blogbejegyzések - 179 db
  • Fórumtémák - 5 db
  • Linkek - 7 db

Üdvözlettel,

Scuderia Ferrari vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Scuderia Ferrari közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Képek - 268 db
  • Videók - 6 db
  • Blogbejegyzések - 179 db
  • Fórumtémák - 5 db
  • Linkek - 7 db

Üdvözlettel,

Scuderia Ferrari vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Scuderia Ferrari közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Képek - 268 db
  • Videók - 6 db
  • Blogbejegyzések - 179 db
  • Fórumtémák - 5 db
  • Linkek - 7 db

Üdvözlettel,

Scuderia Ferrari vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Pénteken Maranellóban megkezdődött a 2011-es Forma-1-es bemutatók sora, a Ferrari leleplezte vadonatúj F1-es versenyautóját, amely az olasz függetlenség 150. évfordulójának tiszteletére az F150-es kódjelet kapta. Az olasz istálló 62. F1-es idényére készül.

 

A maranellói központban tartott ceremóniára több illusztris vendég is meghívást kapott, így jelen volt a Fiat (a Ferrari is az olasz konszernhez tartozik) elnöke, John Elkann és menedzser-igazgatója, Sergio Marchionne, valamint az istálló egyik legnagyobb szponzora, a spanyol Santander Bank elnöke, Emilio Botin is. Rajtuk kívül például a fékeket gyártó Brembo elnöke, Alberto Bombassei is a helyszínen tekinthette meg a leleplezést.

 


A Ferrari iránt mindig nagy a médiaérdeklődés is, az eseményre tizenhárom ország több mint száz újságírója nyert bebocsátást.

Stefano Domenicali csapatfőnök rövid felvezetése után az istálló két versenyzője, Fernando Alonso és Felipe Massa lerántotta a vörös leplet az új Ferrari-modellről, az F150-esről.

Az új autó motorborításán a korábban már bemutatott új logó díszeleg, és ahogyan azt ígérték, az olasz történelmi évforduló miatt az olasz zászló is hangsúlyosabb lett: a hátsó légterelő hátsó lapjára festették fel a piros, fehér zöld színeket.

 


Ami a karosszériát illeti, a szabályváltozások miatt értelemszerűen több alapvető változtatást is el kell végeznie a Ferrari mérnökeinek az új autó tervezése során. Lényegében a teljes autót áttervezték, az autó eleje, a pilótafülke és a hátsó rész is új tervezés. Az orr-rész magasabbra került, és a pilóták is a tavalyinál magasabb pozícióban ülnek majd, mindez azért, hogy minél több levegő jusson az autó alá, ami a szívóerőt növelheti. Az autóról eltűnt az elmúlt években alkalmazott cápauszony-szerű motorborítás, amit tavaly továbbfejlesztettek F-csatornává. A hátsó szárny az idei évtől kezdve állítható, annak kialakítása is elüt a tavaly látottól. Az autóban 2009 után ismét helyet kapott a KERS, a kinetikus energia-visszanyerő rendszer. Az autó hátuljáról eltűnt a duplafedeles diffúzor is, amit betiltottak az idei évtől, az így elvesző leszorítóerőt más aerodinamikai megoldásokkal igyekeztek pótolni a tervezők.

A most bemutatott modelltől biztosan jelentősen eltér majd az, amivel az olasz csapat rajthoz áll az első versenyen, március közepén Bahreinben, addig ugyanis még 15 tesztnap hátra van, így rengeteget fejleszthetik a jelenlegi aerodinamikai elemeket.

 

Az időjárás függvényében a csapat már ma délután pályára viszi az új autót Fioranóban, egy film-forgatás keretében Alonso tehet meg néhány kört. Az igazi debütálásra február elsején kedden Valenciában kerül sor, ahol az idei első hivatalos teszten már a Ferrari is részt vesz. Az első két napon Alonso vezet majd, Massa pedig csütörtökön kezdheti meg az ismerkedést az F150-essel.

 

A csapat vezetősége és versenyzői azt már az elmúlt hetekben is többször megfogalmazták, feltett szándékuk, hogy idén mindkét bajnoki címet megszerzik - elmondásuk szerint mivel ők a Ferrari, más céljaik nem is lehetnek.

 

Képek a galériában!!

 

Forrás:F1hírek.hu

Címkék:

 

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

Ez történt a közösségben:

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu