Ferrari: Alonso rekordfizetéssel zárta első évét a Ferrarinál

Szeretettel köszöntelek a Scuderia Ferrari közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Képek - 268 db
  • Videók - 6 db
  • Blogbejegyzések - 179 db
  • Fórumtémák - 5 db
  • Linkek - 7 db

Üdvözlettel,

Scuderia Ferrari vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Scuderia Ferrari közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Képek - 268 db
  • Videók - 6 db
  • Blogbejegyzések - 179 db
  • Fórumtémák - 5 db
  • Linkek - 7 db

Üdvözlettel,

Scuderia Ferrari vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Scuderia Ferrari közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Képek - 268 db
  • Videók - 6 db
  • Blogbejegyzések - 179 db
  • Fórumtémák - 5 db
  • Linkek - 7 db

Üdvözlettel,

Scuderia Ferrari vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Scuderia Ferrari közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Képek - 268 db
  • Videók - 6 db
  • Blogbejegyzések - 179 db
  • Fórumtémák - 5 db
  • Linkek - 7 db

Üdvözlettel,

Scuderia Ferrari vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

A kétszeres világbajnok spanyol állítólag 40 millió dollárt vághatott zsebre az idei évben, ami egyfajta kárpótlásként is felfogható számára az élettől, amiért annak idején, 2005-ben ő lett a legutóbbi évtized legalulfizetettebb világbajnoka még a Renault-nál. A Red Bullnál a technikai igazgató, Adrian Newey többet keresett 2010-ben, mint a világbajnok Sebastian Vettel.

 

A Formula Money című könyv szerzőnője, Caroline Reid a minap az espnf1.com olvasóinak kérdéseire válaszolva rengeteg érdekességre világított rá a Forma-1 aktuális pénzügyi adatairól, gondolva itt elsősorban arra, hogy ki mennyit keresett a pilóták és a szakemberek közül a 2010-es esztendőben.

 


"2010-ben a legjobban kereső pilóta Fernando Alonso volt a Forma-1-ben, aki 40 millió dollárt kapott fizetésként a Ferraritól - többet, mint valaha bárki. Ugyanakkor el kell mondani, hogy számára sem volt mindig fenékig tejfel az élet, hiszen 2005-ben, amikor megnyerte első világbajnoki címét, 'csupán' 6 millió dollár fizetést kapott a Renault-tól, amivel az utóbbi évtized legalulfizetettebb világbajnoka lett"- mondta Reid, aki ezután egy másik érdekességre is rámutatott az F1-es fizetések kapcsán.

"A legjobb mérnököket általában jobban megfizetik a csapatok, mint a pilóták többségét. Adrian Newey például a becslések szerint 10 millió dollárt kap évente a Red Bulltól, amivel ő a csapat legjobban fizetett alkalmazottja, beleértve a két pilótát is"- világított rá Reid arra az első olvasatra talán meglepőnek tűnő tényre, miszerint idén valószínűleg nagyobb fizetést kapott az RB6-os tervezője, Newey, mint a minden idők legfiatalabb F1-es világbajnokává előlépő Sebastian Vettel.

A saját rendelkezésére álló éves költségvetéséből 2010-ben a McLaren-Mercedes gazdálkodott a legeredményesebben az F1-es csapatok közül a szerzett pontok tekintetében. "A lehetőségeihez képest a legjobban gazdálkodó csapat 2010-ben a McLaren volt, amely hozzávetőleg átlagosan 460 ezer dolláronként szerzett egy pontot az idei évben. Ilyen szempontból a legrosszabb mutatóval a három újonc csapat rendelkezik, akik összesen körülbelül 200 millió dollárt költöttek el idén anélkül, hogy egyetlen pontot is szereztek volna"- árulta el Reid.

 

Forrás: F1hirek.hu

Címkék:

 

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

Ez történt a közösségben:

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu