Szeretettel köszöntelek a Scuderia Ferrari közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Scuderia Ferrari vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Scuderia Ferrari közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Scuderia Ferrari vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Scuderia Ferrari közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Scuderia Ferrari vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Scuderia Ferrari közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Scuderia Ferrari vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
A kétszeres világbajnok spanyol állítólag 40 millió dollárt vághatott zsebre az idei évben, ami egyfajta kárpótlásként is felfogható számára az élettől, amiért annak idején, 2005-ben ő lett a legutóbbi évtized legalulfizetettebb világbajnoka még a Renault-nál. A Red Bullnál a technikai igazgató, Adrian Newey többet keresett 2010-ben, mint a világbajnok Sebastian Vettel.
A Formula Money című könyv szerzőnője, Caroline Reid a minap az espnf1.com olvasóinak kérdéseire válaszolva rengeteg érdekességre világított rá a Forma-1 aktuális pénzügyi adatairól, gondolva itt elsősorban arra, hogy ki mennyit keresett a pilóták és a szakemberek közül a 2010-es esztendőben.
"2010-ben a legjobban kereső pilóta Fernando Alonso volt a Forma-1-ben, aki 40 millió dollárt kapott fizetésként a Ferraritól - többet, mint valaha bárki. Ugyanakkor el kell mondani, hogy számára sem volt mindig fenékig tejfel az élet, hiszen 2005-ben, amikor megnyerte első világbajnoki címét, 'csupán' 6 millió dollár fizetést kapott a Renault-tól, amivel az utóbbi évtized legalulfizetettebb világbajnoka lett"- mondta Reid, aki ezután egy másik érdekességre is rámutatott az F1-es fizetések kapcsán.
"A legjobb mérnököket általában jobban megfizetik a csapatok, mint a pilóták többségét. Adrian Newey például a becslések szerint 10 millió dollárt kap évente a Red Bulltól, amivel ő a csapat legjobban fizetett alkalmazottja, beleértve a két pilótát is"- világított rá Reid arra az első olvasatra talán meglepőnek tűnő tényre, miszerint idén valószínűleg nagyobb fizetést kapott az RB6-os tervezője, Newey, mint a minden idők legfiatalabb F1-es világbajnokává előlépő Sebastian Vettel.
A saját rendelkezésére álló éves költségvetéséből 2010-ben a McLaren-Mercedes gazdálkodott a legeredményesebben az F1-es csapatok közül a szerzett pontok tekintetében. "A lehetőségeihez képest a legjobban gazdálkodó csapat 2010-ben a McLaren volt, amely hozzávetőleg átlagosan 460 ezer dolláronként szerzett egy pontot az idei évben. Ilyen szempontból a legrosszabb mutatóval a három újonc csapat rendelkezik, akik összesen körülbelül 200 millió dollárt költöttek el idén anélkül, hogy egyetlen pontot is szereztek volna"- árulta el Reid.
Forrás: F1hirek.hu
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!