Szeretettel köszöntelek a Scuderia Ferrari közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Scuderia Ferrari vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Scuderia Ferrari közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Scuderia Ferrari vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Scuderia Ferrari közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Scuderia Ferrari vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Scuderia Ferrari közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Scuderia Ferrari vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Az időmérő edzés után úgy tűnt, a Ferrarinál minden rendben, hiszen Felipe Massa a második, Fernando Alonso a harmadik pozícióba kvalifikálta magát a 2010-es Forma-1-es szezon első versenyére, a Bahreini Nagydíjra. Azóta kiderült, minden azért mégsem stimmel a maranellóiaknál.
A Ferrari vasárnap reggeli tájékoztatása szerint Massa autójában elővigyázatosságból motort cseréltek, mivel a brazil által az időmérőn használt V8-as néhány adata eltért a normálistól.
Az olasz istálló büntetlenül cserélhette ki a motort, hiszen egy szezonban nyolc darab nyolchengerest oszthat be minden egyes pilóta, azokat pedig tetszőlegesen variálhatják a versenyeken. A tíz rajthelyes büntetés csak a kilencedik motor bevetése után sújtja a versenyzőt.
A Ferrari ráadásul nem is dobja el a lecserélt motort, hiszen az a későbbi futamok szabadedzésein véleményük szerint minden gond nélkül használható, de értelemszerűen nem szeretnék megkockáztatni azt, hogy esetleg futam közben mondja fel a szolgálatot Massa autójában.
Forrás: F1hirek.hu
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!