Ferrari: A Ferrari bemutatta új versenyautóját, az F10-et

Szeretettel köszöntelek a Scuderia Ferrari közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Képek - 268 db
  • Videók - 6 db
  • Blogbejegyzések - 179 db
  • Fórumtémák - 5 db
  • Linkek - 7 db

Üdvözlettel,

Scuderia Ferrari vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Scuderia Ferrari közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Képek - 268 db
  • Videók - 6 db
  • Blogbejegyzések - 179 db
  • Fórumtémák - 5 db
  • Linkek - 7 db

Üdvözlettel,

Scuderia Ferrari vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Scuderia Ferrari közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Képek - 268 db
  • Videók - 6 db
  • Blogbejegyzések - 179 db
  • Fórumtémák - 5 db
  • Linkek - 7 db

Üdvözlettel,

Scuderia Ferrari vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Scuderia Ferrari közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Képek - 268 db
  • Videók - 6 db
  • Blogbejegyzések - 179 db
  • Fórumtémák - 5 db
  • Linkek - 7 db

Üdvözlettel,

Scuderia Ferrari vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

 


A Forma-1-es csapatok közül elsőként a Ferrari mutatta be 2010-es versenyautóját (a Mercedes GP csak új festését és csapatát leplezte le hétfőn), az F10 kódnévre keresztelt modellt, mellyel a világbajnoki cím Maranellóba szállítása a cél.


A vadonatúj Ferrarit a tervek szerint az egyik versenyző, Felipe Massa Fioranóban már ma délután pályára vitte volna egy reklámfilm forgatása céljából, de a rossz időjárás miatt ezt végül elhalasztották. Az igazi teszt február elsején kezdődik a csapat számára Valenciában, ahol hétfőn Massa, kedden és szerdán pedig spanyol csapattársa, Fernando Alonso vezet majd.


A csapat ugyan meghirdette, hogy interneten nyomon követhető lesz a bemutató, de a jelek szerint nem voltak felkészülve a szurkolók és a média nagy rohamára, hiszen a 10:30-as kezdés időpontjában összeomlott a Ferrari honlapja.

A mindig jól informált autosport.com azonban hamar közzétette az első nyilatkozatmorzsákat. "Ez a bajnokság nagyon fontos lesz nekünk"- kezdte Stefano Domenicali csapatfőnök. "A legutóbbi bajnokság különböző okok miatt nem volt túl pozitív számunkra, már csak ezért is vissza kell vágnunk, és versenyképesnek kell lennünk - különben is, ez az, amit a Ferrari megérdemel. Mindenünk megvan ahhoz, hogy sikeresek legyünk. Ennek a bajnokságnak fordulópontnak kell lennie."


Az új autó festése egyébként nem okozott meglepetést, hiszen a múlt héten Fernando Alonso egy reklámfilm forgatásán már felvillantotta az "új" színösszeállítást. Az új főszponzor, a Santander érkezésével az első és a hátsó szárny fehér alapszínt kapott, hogy azon a bank piros logója jól olvasható legyen. A Ferrari természetesen megőrizte tradícionális vörös színét.

Az új karosszériát látva valóban helytálló volt az a néhány héttel ezelőtti hír, mely szerint a Red Bull Racing tavalyi autójára nagyban hasonlít majd az idei Ferrari. Ennek legszembetűnőbb jele, hogy az F10-es orrán az RB5-ösökhöz hasonlóan egy vályú húzódik végig. Az oldalszekrények szélesebbek és magasabbak lettek, amit a megnövekedett üzemanyagtartály (idén már nem tankolhatnak a verseny alatt a pilóták) nagyobb helyigénye követelt meg. Az újdonságokról Nikolas Tombazis főmérnök részletesen is beszélt.


"Ez az első bemutatóm a Ferrarival, és ez óriási érzés számomra. Köszönettel tartozom a csapatnak, mert mindenki nagyon keményen dolgozott az elmúlt hónapokban annak érdekében, hogy megalkossák ezt az álmot, ezt az autót. Szeretnék köszönetet mondani szponzoroknak és a partnereknek is"- kezdte a Renault-tól szerződtetett Alonso.

"Készen állunk a kihívásra és arra, hogy a maximumot hozzuk ki a lehetőségekből. Felipével nagyon erős csapatot alkotunk majd, és remélhetőleg a világ összes Ferrari-rajongóját büszkévé tesszük majd azzal, hogy látják ezt az autót bajnokságot nyerni"- fogalmazott harciasan a kétszeres világbajnok.

"Kétség kívül nagy örömömre szolgál, hogy újra itt lehetek egy új Ferrari bemutatóján"- vette át a szót Massa. "Ez most egy különleges pillanat, mivel a tavalyi év nagyon nehéz volt számomra. Ott volt a balesetem, és minden más nehézség, amin keresztül mentem."

"Most büszke vagyok, ugyanakkor nagyon boldog, és nagyobb a munkakedvem, mint valaha, úgyhogy remélem, hogy ez egy igazán versenyképes autó lesz. Remélem, hogy a bajnoki címért fogunk harcolni, és a mi Ferrarink, a piros autó lesz a pole pozícióban. Tényleg nagyon akarjuk ezt, és örülök, hogy itt lehetek."

 

Forrás: F1hirek.hu

 

Címkék:

 

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

Ez történt a közösségben:

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu